silniczek krokowy w pierburg 2e3 zimny nie ma ssania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silniczek krokowy w pierburg 2e3 zimny nie ma ssania
panowie mój golf mk2 1.3MH +LPG gdy go odpale zimnego zano zapali i po 3 sekundach zgasnie potem musze odpalic drugi raz chodzi wtedyy ale nie ma ssania i chodzi na 500 obrotów ze caly sie trzesie gdy sie nagrzeje to obroty stoja na 1100 bo je zmniejszylem na maksa ta srubka regulacyjna znajomy powiedział mi ze mozliwe ze silniczek krokowy jest do wymiany ale ja nie mam pojecia ktory to element przy gazniku pomocy ponizej jest schemat
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 20:33 przez gasiorx, łącznie zmieniany 1 raz.
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Dokładnie to się nie orjętuje w tych dolegliwościach tego gaźnika wiec nie będę nic wymyślał bo mogę tylko głupotę strzelić. Ale myślę ze jak skręciłeś ssanie na max to dlatego na zimnym masz takie niskie obroty a dlaczego wysokie to nie wiem może coś z dyszą wolnych obrotów (na schemacie nr 22) albo korektor przerywania ssania (na schemacie nr 19)
Mosiek
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
BeEerT, siłownik przepustnicy II-go stopnia
gasiorx, najpierw do sprawdzenia siłownik pulldown 19. Sssiesz ustami przez węzyk paytrzysz czy wciąga cięgno i je trzyma, możliwa dziura w membranie.
gasiorx, najpierw do sprawdzenia siłownik pulldown 19. Sssiesz ustami przez węzyk paytrzysz czy wciąga cięgno i je trzyma, możliwa dziura w membranie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wg instrukcji od tego gaźnika sprawdzilem pulldown w ten sposóbże na zimnym wlączonym silniku zdjalem pokrywe filtra powietrza i naciskalem na te pierwsza zapadke od gory gaznika po przesunieciu jej o 5 mm mial byc wyczuwalny opor a u mnie go wcale nie bylo czyli wg tej instrukcji pulldowna mam do wymiany, pytalem o nowy w sklepie powiedzieli mi minimum 250 zl a na zadnym szrocie nie moge tego dostac u siebie mozna to w jakis inny sposob naprawic niz wymiana na nowy??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 114 gości