[mk3]sportowy filtr powietrza K&N

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob mar 04, 2006 19:00

greg pisze:SToRM, zastanawia mnie dlaczego podnosi spalanie.... skoro nie poprawia drastycznie osiągów. W czym czai się problem?
Sadze ze to kwestia ubogosci w zakresie samoregulacji Mono-motronica :D

Taki filr przepuszcza wiecej powietrza, sonda reaguje wtedy na ubozsza mieszanke - wzbogaca ja paliwem (stad wieksze spalanie), ale jednoczescie brak w tym ukladzie przeplywki, albo czujnika spalania stukowego, ktory bylby wstanie przestawic kat wtrysku powodujac lepsze zblizone do idealnego spalanie takiej "lepszej" mieszanki.. Tutaj jest wszystko na sztywno, katem wtrysku steruje jedynie czujnik temperatury - a to dosyc uboga mozliwosc niestety :(



greg

Post autor: greg » sob mar 04, 2006 19:30

SToRM, o tym nie pomyslałem.... +nie dostaniesz bo to nie mój wątek ale browar za odpowiedź się należy



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob mar 04, 2006 19:34

greg pisze:ToRM, o tym nie pomyslałem.... +nie dostaniesz bo to nie mój wątek ale browar za odpowiedź się należy
:bigok:



wilkor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lis 02, 2005 12:40
Lokalizacja: D.Leśny

Post autor: wilkor » sob mar 04, 2006 23:29

w jakiehjśc fachowej gazetce, przeczytałem że stosunek zmina do ceny jest nie opłacalny, Praktycznie nie odczujesz zmainy.


felgi juz sa, wprawdzie nie bbs ale są ładne...czekamy na lato.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz mar 05, 2006 02:40

trzeba by zdefiniować opłacałny a to w tuningu jest IMHO hehe :bajer: niemołżiwe....
Mając auto powiedzmy 100 konne to pierwsze 50 czy 100 koni wiecej bedize ksoztowalo powiedzmy kilkadziesiąt albo kilkaset złotych za 1 konia, a pozniej zaczyna sie wyscig o ułameczki i koszt wycisniecia kolejnego konia mechanicznego jest 10 krotnie wiekszy niz na początku dlatego zależy kto na jakim jest etapie przeróbek......
Jak ktoś ma uturbioną maszyne, z policznym wydechem, i przeróbkami głowicy, kutym co sie da, i latałby na seryjnej paierowej wkładce byłby przecież nierozsądny....cóż wiec znaczy opłacalny?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 217 gości