[mk3]sportowy filtr powietrza K&N
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]sportowy filtr powietrza K&N
Witam wszystkich forumowiczów. Mam zamiar kupić sportową wkładkę K&N do mojego Golfa III 1,8 ABS. W związku z tym mam pytanie do kogoś kto użytkuje taki filtr - jakie jest spalanie i czy jest odczuwalny wzrost mocy. Rozmawiałem ze znajomym mechanikem, który zapewniał mnie , że przy ostrzejszej jeździe wzrośnie spalanie nawet do 10% (wiecie coś za coś , natomiast przy normalnej jeździe spalanie powinno być utrzymane na normalnym poziomie. Jak jest w rzeczywistości z osiągami i w ogóle?
Ostatnio zmieniony sob mar 04, 2006 00:00 przez netwalker, łącznie zmieniany 1 raz.
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Taka wkladka kosztuje kolo 250 zl. Wedlug mnie szkoda kasy. Lepiej kupic zwykly filtr lub dolozyc i zrobic konkretny dedykowany do twojego silnika dolot.
Ja zamierzam wlozyc wkladke JAMEXa zdecydowanie tansza.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=33569
Ja zamierzam wlozyc wkladke JAMEXa zdecydowanie tansza.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=33569
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
netwalker, dobrze gadał , wzrosnie tylko maksymalne spalanie, przy spokojnej jeździe bez zmian.....
Wkładka to bardzo dobre dopełnienie N-grupowej modyfikacji silnika, wszytkie auta czy to z wyscigów czy z rajdów startujące jako N grupa (czyli niejako poprawiona seria) mają wkładki, oczywiscie są one zawsze na koncu strojone, czego zwykle sie nie robi w autach na ulice....
Takze na pewno jest uzasadniona wymiana wkłądki z papirowej na bawełnianą....gdyby to nic nie dawało to by sie w to nie bawili...
Na zauwazalne przyrosty nie masz co liczyc chyba ze obecny filtr masz już totalnie zasyfiony....pozdrawiam
Wkładka to bardzo dobre dopełnienie N-grupowej modyfikacji silnika, wszytkie auta czy to z wyscigów czy z rajdów startujące jako N grupa (czyli niejako poprawiona seria) mają wkładki, oczywiscie są one zawsze na koncu strojone, czego zwykle sie nie robi w autach na ulice....
Takze na pewno jest uzasadniona wymiana wkłądki z papirowej na bawełnianą....gdyby to nic nie dawało to by sie w to nie bawili...
Na zauwazalne przyrosty nie masz co liczyc chyba ze obecny filtr masz już totalnie zasyfiony....pozdrawiam
Uzytkowalem taka mokra wkladke K&N'a przez okolo rok i 40 000 km..
Nie zauwazylem poprawy osiagow, a nawet jesli taka poprawa byla to naprawde niezauwazalna i raczej w gornym zakresie obrotow
Spalanie wzgledem papierowego filtra bylo wieksze o okolo litr na kazde 100 km..
Kilka miesiecy ta wkladke wyjalem i sprzedalem bo imho nie spelniala swojej roli w seryjnym silniku..
Jedyny plus ze taki filtr starcza w zasadzie do konca zywita Twojego silnika, a czyszczenie i nawilzania wg. producenta sie powinno przeprowadzac w zaleznosci od wkladki co okolo 50 000 km, to rzeczywiscie obniza koszt eskploatacji auta.. Z drugiej strony jednak podnosi spalanie, wiec suma sumarum na jedo wychodzi
Nie zauwazylem poprawy osiagow, a nawet jesli taka poprawa byla to naprawde niezauwazalna i raczej w gornym zakresie obrotow
Spalanie wzgledem papierowego filtra bylo wieksze o okolo litr na kazde 100 km..
Kilka miesiecy ta wkladke wyjalem i sprzedalem bo imho nie spelniala swojej roli w seryjnym silniku..
Jedyny plus ze taki filtr starcza w zasadzie do konca zywita Twojego silnika, a czyszczenie i nawilzania wg. producenta sie powinno przeprowadzac w zaleznosci od wkladki co okolo 50 000 km, to rzeczywiscie obniza koszt eskploatacji auta.. Z drugiej strony jednak podnosi spalanie, wiec suma sumarum na jedo wychodzi
Sportowy filtr K&N
Montowanie samego filtra nie ma sensu.Wydasz 250 zł i nie odczujesz żadnej różnicy.
Filtry max.dają ok.2,5% przyrostu.Trzeba pamiętać że filtr musi być przeznaczony do danego modelu auta(chodzi min.o przepustowość powietrza) i odpowiednio zamontowany.
Tak żeby nie brał ciepłego powietrza z komory silnika.
Filtry max.dają ok.2,5% przyrostu.Trzeba pamiętać że filtr musi być przeznaczony do danego modelu auta(chodzi min.o przepustowość powietrza) i odpowiednio zamontowany.
Tak żeby nie brał ciepłego powietrza z komory silnika.
Ehhh, lamery netowe
http://pl.wiktionary.org/wiki/IMHO + okreslenie uzywane wsrod starej gwardii internetowej
Kiedys uzywalo sie np. BRB a teraz to juz z polskiego ZW, itd
http://pl.wiktionary.org/wiki/IMHO + okreslenie uzywane wsrod starej gwardii internetowej
Kiedys uzywalo sie np. BRB a teraz to juz z polskiego ZW, itd
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 310 gości