Na mrozie miga kontrolka "Zbyt mała ilość płynu chłodzą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wojciech_d78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 18:15
Lokalizacja: LKS/WJ
Kontakt:

Na mrozie miga kontrolka "Zbyt mała ilość płynu chłodzą

Post autor: Wojciech_d78 » wt gru 22, 2009 20:59

Nie mogę znaleźć informacji na ten temat, ale podczas ostatnich sporych mrozów (-15, -20) uruchamiałem autko po kilku dniach stania, mam słaby akumulator ale dało radę jedynie co zauważyłem to migająca kontrolka, ta która sygnalizuje zbyt mały poziom czynnika chłodzącego. Za pierwszym razem nawet dolałem kapkę płynu więc o zbyt niskim poziomie nie ma co mówić. Co ciekawe gdy wyłącze silnik i uruchomię ponownie to nigdy więcej się nie pojawia - chyba że znowu schłodzi się wszystko mocno np po kolejnej mroźnej nocy.
Czy to coś z czujnikiem? Trzeba go wymieniać czy można zostawić? Żadnych innych dolegliwości nie zauważyłem.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt gru 22, 2009 21:18

czujnik, zamienniki sie nie sprawdzaja jak mroz to miga taki urok chinszczyzny hehehe


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Wojciech_d78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 18:15
Lokalizacja: LKS/WJ
Kontakt:

Post autor: Wojciech_d78 » wt gru 22, 2009 21:32

Przyglądałem się zbiorniczkowi i wszystko wygląda oryginalnie. No chyba, że sam czujnik kiedyś ktoś wymieniał. Nie mam żadnego wpisu w historii auta a jest udokumentowana dość rzetelnie więc wydaje mi się, że to jest tak jak fabryka zrobiła.

A jaka jest alternatywa? Wymieniać sam czujnik? cały zbiornik? czy poprostu można tak zostawić? Jeśli w niczym to nie przeszkadza to mógłbym to miganie przeboleć kilka razy w roku :) chociaż przy moim dbaniu o szczegóły może kiedyś się doigrać :)



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt gru 22, 2009 21:40

mozesz wyciagnac czujnik i zobaczyc jak wyglada moze jest jakis syf na nim, niema sensu caly zbiorniczek wymieniac
ale chyba bez wymiany czujnika na nowy sie nie obejdzie
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 21:48 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt gru 22, 2009 22:02

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289423
Wojciech_d78 pisze:o zbyt niskim poziomie nie ma co mówić.
może jednak... zobacz ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289423
ja przerabiałem temat przez ostatni tydzień w trzech autach...we wszystkich pomogło dolanie 100ml płynu...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości