thrash pisze:V-power Diesel strasznie zdrożał, zwykły ON 3,79 a V-power 4,29 !!!
Zauważyłem to samo. zawsze różnica pomiędzy DieselExtra, a V-Power Diesel wynosiła 10-20 gr, a teraz wynosi w okolicahc 50 gr!!! Skąd się taka podwyżka wzięła. Czy Shell zakłada, że pozyskał stałych klientów na to paliwo, dla których cena nie gra roli? Czy może Shell myśli, że ludzie z przyzwyczajenia będą go tankować i nie zauważą przez pewien czas różnicy? Czy może tak poprawiły się parametry V-Power Diesel względem Diesel Extra?
thrash pisze:Od 2,5 roku lałem V-Powera i nie było nigdy problemów w lecie i zimie
thrash pisze:Zalałem więc Diesel Gold i było ok, na baku zrobiłem 800 km głównie po mieście, rano palenie od strzała.
W sobotę zalałem Verve i tragedia jeśli chodzi o zapalanie, jeszcze nie udało mi się zapalić rano za 1 razem (co wcześniej w ciągu 2,5 roku zdarzyło mi sie możne z 5 razy na starym aku), dymi rano jak cholera i się trzęsie!! Na ciepłym wszystko ok, chodzi równo i nie dymi ale rano katastrofa a dopiero -5 stopni . Następny bak zaleje pewnie znowu Golda i sprawdzę jak na mrozach odpala, nio chyba że v-power wróci do ceny +20gr w stosunku do zwykłego ON.
PS. Moja dziewczyna pierwszy raz zalała inne paliwo niż V-power diesel (zalała Verve) do swojego mk2 TD i tez ma rano kłopoty z odpaleniem, a wcześniej nie miała nigdy problemów więc coś jest na rzeczy
Słuszne spostrzeżenie, które może być radą dla użytkowników klekotów, którzy mają problemy z odpaleniem zimą. Ja osobiście do swojego leję od pół roku V-Power Diesel i po 3 dniowym postoju na nieustannym mrozie odpalił za pierwszym razem (temperatura podczas odpalania wynosiła -13) i przy tym zero kopcenia ani innych nieprzyjemnych dieslowskich przypadłości. Już się cieszyłem, że odaplił za pierwszym ale po przejażdżce ujawnił się wyciek z układu chłodzenia...