Chłodzenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 04, 2006 15:13

fibolek, przeczytaj mój post



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 04, 2006 15:14

fibolek, w głowicy są chyba dwa, jeden jest na pewno od wskaźnika temperatury na desce a drugi nie pamiętam



fibolek

Post autor: fibolek » sob mar 04, 2006 15:17

Dobra bodzio_j rozumiem przeczytałem.Z tym chłodzeniem też żeśmy doszli do porozumienia.latem na stożku silnik tak się nie zagrzewa i ma się dobrze.
Czyli temat raczej skończony tylko jeszce jedno dlaczego ten włącznik jest wchłodnicy?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 04, 2006 15:17

bodzio_j, kuźwa czy nie widać moich postów hehe?, pisze przeciez ze dokladnie przy 95 sie wlacza, nawet pisze ze sa dwie predkosc, nawet schemat wrzucam (nie wierze ze go przeoczyles) a Ty piszesz ze chyba przy okolo 95-98...no fajnie

[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 14:19 ]
fibolek pisze:tylko jeszce jedno dlaczego ten włącznik jest wchłodnicy?
bo wiatrak jest na chłodnicy czyż nie?
skoro ma sie wlaczyc urzadzenie na chlodnicy to temp musi byc mierzona w tym wlasnie miesjcu!
Ostatnio zmieniony sob mar 04, 2006 15:20 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



fibolek

Post autor: fibolek » sob mar 04, 2006 15:19

sasiu spokojnie może ty mi napiszez WHy ten włącznik znajduje się na chłodnicy?
Bo jestem głąb i nie wiem,a chciałbym.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 04, 2006 15:20

juz napisalem :bajer:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 04, 2006 15:20

sas_gti pisze:nie wierze ze go przeoczyles
schematu nie, ale te temperatury tak ..:) moja wina.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 04, 2006 15:23

bodzio_j, ale na schemacie sa te temperatury zaznaczone przeciez to chyba zbyt dokładnie sie temu schematowi nie przyglądałeś... :rock: :pub:



fibolek

Post autor: fibolek » sob mar 04, 2006 15:23

rozumiem dzięki czyli sumując ten włącznik też mierzy temperaturę i załącza wentylatorek.

[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 14:25 ]
dzięki za info.trochę te posty latały tutaj jak kule czy pociski na wojnie ale doszedłem.Pozdro fibolek.
pozdrawiam skład all



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 04, 2006 15:25

sas_gti pisze: to chyba zbyt dokładnie sie temu schematowi nie przyglądałeś...
Malutkie te cyferki cholery jedne :)
a z tym :pub: to zgoda, tylko ciiii, już w ogóle nic nie zobaczę :)



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 04, 2006 15:31

:partyman:



motoreq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: motoreq » pn mar 13, 2006 06:07

sad-dreamer najprościej sprawdzisz czy wogóle wiatrak trybi jak zewrzesz kabelki od niego. Zdejmij wtyczkę z włącznika na chłodnicy / bo to nie jest czujnik temperatury tylko włącznik termiczny jak napisał bodzio_j / i zewrzyj drutem wtyczkę, wiatrak powinien od razu zaskoczyć /. W ten sposób szybko można sprawdzić wiatrak. Czasem pada ten włącznik termiczny ale wtedy to silnik raczej się przegrzewa :grin: A dokładnie sprawdzić ten włącznik termiczny można w garnku z gorącą wodą plus termometr plus żarówka, jest trochę zabawy Adam Słodowy te sprawy, ale wtedy wiesz na pewno czy zatrybi przy 95 stopni. Przy okazji można zmienić płyn chłodniczy. pzdr :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości