ile wam pali golfik na gazie w zimie ? [mk2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Much00l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt maja 17, 2005 12:09
Lokalizacja: Tarnów, Kraków
Kontakt:

Post autor: Much00l » sob mar 04, 2006 14:32

bo bylem u mojego mechanika niedawno i patrzyl na wszystko i mowil ze ok. ale wiesz choc by nawet byla dziura w tlumiku to roznica 4 litrow jest dosc znaczna :|



fibolek

Post autor: fibolek » sob mar 04, 2006 14:37

Słuchaj być może masz już zużyty katalizator.I jest on ustawiony na normy z tamtego roku(lat poprzednich) a po 1 stycznia 2006 norma jest znacznie inna łagodniejsza.
Druga sprawa może czas ją wyregulować()instalkę LPG).



Awatar użytkownika
Much00l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt maja 17, 2005 12:09
Lokalizacja: Tarnów, Kraków
Kontakt:

Post autor: Much00l » sob mar 04, 2006 14:43

a w ogole zmiana katalizatora to chyba kosmiczna sprawa no nie ? bo to jakos mnostwo kasy kosztuje ? a ty w ogole masz katalizator ?



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob mar 04, 2006 14:45

Możesz zmienić katalizator na rurke o ile masz sonde w kolektorze. To kosztuje jakieś 40zł i było o tym już sporo postów napisanych.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
krolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt lip 15, 2005 22:23
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: krolo » sob mar 04, 2006 14:58

Pinhead pisze:Możesz zmienić katalizator na rurke o ile masz sonde w kolektorze
i tu sie kolega pomylił, bo jesli sonda jest w katalizatorze to nie mozesz go wyciac, bo nie bedzie sonda juz spelniała swojego zadania,
katalizatora tylko i wyłacznie mozesz sie pozbyc jesli sonde masz przed nim :chytry:


[url=http://www.vwteamkutno.pun.pl/forums.php]WWW.VWTEAMKUTNO.PUN.PL[/url]

fibolek

Post autor: fibolek » sob mar 04, 2006 15:08

JKłocicie się i przemawiacie ale to trzeba sprawdzić bo nie wiem czy to prawda ale już ktoś próbował ze śszczęściem czyli wywalił kata wstawił rurę i sonde zostawił w rurze.
Ale ty najprawdopodobniej nie masz sondy(nie ten rocznik) ale sprawdź.
A te normy obowiązują dla aut produkcji poniżej 1995 roku czyli twój się klasyfikuje.Nie pamiętam ile czego(musiałbyś spytać diagnostę) ale ja i pewnie mnie podobni ustawialiśmy auta pod normę starą która brzmiała że... normy spalania dotyczą roku sprowadzenia(zarejestrowania) auta w POlsce..{czy coś takiego}.Bynajmniej teraz liczy się produkcja auta a nierok sprowadzenia.i to są normy RP obowiązujące(uśrednione) z tamtych lat.A jak wiemy w tamtych latach tośmy żukami jeździli i norm nie było.No ale teraz są(chociaż jak popatrzyłem to musiałby mieć wydmuch i palić 20 na 100 żeby nie przeszedł).



waldikos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 04, 2006 16:18
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: waldikos » sob mar 04, 2006 16:44

Witam ja mam mk2 89r. 1,6 mi pali gazu 9,0 9.5 po mieście chodzi jak zegarek jak bylem na regulacj po zalozeniu to mi palil 12 ale sam sie za ta regulacje zlapalem i mi pali teraz miedzy 9 a 9,5 gazu a przyspiesza tak jak na benzynie zero roznicy. Sprobuj sam wyregulowac bo ci kolesie co zakladaja instalki w warsztatach w wiekszosci przypadkow nie maja zielonego pojecia o regulacjach dla nich wazne zeby chodzil.


waldo

fibolek

Post autor: fibolek » sob mar 04, 2006 16:55

Bo ni ci zazwyczaj regulujhą na mieszankę tłustą w gaz.A regulacja jest w zasadzie prosta.
Jeżeli masz zaq darmo to niech ci wyregulują a ty później popraw po nich.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob mar 04, 2006 16:57

krolo pisze:i tu sie kolega pomylił, bo jesli sonda jest w katalizatorze to nie mozesz go wyciac, bo nie bedzie sonda juz spelniała swojego zadania,
katalizatora tylko i wyłacznie mozesz sie pozbyc jesli sonde masz przed nim :chytry:
A co ja napisałem ? :foch: Radze przeczytać uważnie jeszcze raz.


=-Pinhead-=

irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » sob mar 04, 2006 18:50

moj golfik 1991 1,6 75 KM CL z kat. pali 7,9-8,5. Wymienilem filtr powietrza i jeśli mi się nie śpieszy to nie przekraczam 80-90 km/h. Dawka chyba jest bardzo podkręcona bo przyspieszenie ma słabe, ale jak sie rozbuja to lata:) dlatego zacznijcie oszczędnie jeździć. Jak latałem swoim 130 to palił mi 12.. pozdr



Awatar użytkownika
Much00l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt maja 17, 2005 12:09
Lokalizacja: Tarnów, Kraków
Kontakt:

Post autor: Much00l » pn mar 06, 2006 09:33

no wlasnie chodzi o to ze nie jezdze nim 130 i nie wiadomo jak go gazuje. ale jeszcze wymyslilem jedna rzecz bo jak byly te wielkie mrozy to padl mi akumulator i moze sie cos tam rozregulowalo. no nic jade dzisiaj na regulacje to dam znac co powiedzieli.;]



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn mar 06, 2006 10:03

waldikos pisze:Sprobuj sam wyregulowac
Tylko uważaj żebyś sobie zbyt ubogiej mieszanki niw ustawił bo wypali Ci gniazda zaworów :bigok:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 59 gości