stracil moc i problem z hamulcami PILNE POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Driveer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 08, 2009 11:53
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

stracil moc i problem z hamulcami PILNE POMOCY

Post autor: Driveer » wt gru 22, 2009 01:15

witajcie,

cieszylem sie moj goferek nie boi sie zimna i w koncu sie przestraszyl:(( dzisiaj kiedy rano do niego wsiadlem po pare metrach okazalo sie ze jest problem z hamulcami, czyli twardy pedal, a hamowanie to masakra, czyli w sumie brak hamowania. Myslalem, ze tylko tyle, ale okazalo sie ze moj goferek stracil tez moc. Zajechalem do serwisu i uslyszalem, ze plyn hamulcowy musial zamarznac i jest problem z pompa wspomagania. Spoko, ale co pompa wspomagania ma do mocy??

uslyszalem, ze musze samochod postawic w cieplym miejscu, wszystko odmarznie, zmieni sie plyn hamulcowy i bedzie ok.

Nie wierzylem, ale zrobilem jak mi poradzono. Samochod stal ponad 7 godzin w garazu, dodatkowo wlaczone byle ogrzewanie kierowane bezposrednio na silnik i final jest taki, ze pedal hamulca jak byl twardy tak jest do tej pory, mocy jak nie bylo tak nie ma:(

Nic z tego nie rozumiem, moze wiecie co z tym faktem zrobic bo delikatnie mowiac cholera mnie bierze i nie wiem co mam robic i kogo sluchac. Pomocy pomocy pomocy


MÓJ GOLFIK ZAPRASZAM DO OCENY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262654

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 22, 2009 01:20

zgubiles gdzies podcisnienie

albo siadla pompa vacum albo serwo

stawiam na to pierwsze bo jest odpowiedzialen za cisnienie w ukladzie a ono z kolei steruje turbina i wspomaga pedal hamulca


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt gru 22, 2009 01:21

Driveer pisze:pedal hamulca jak byl twardy tak jest do tej pory, mocy jak nie bylo tak nie ma:(
Masz na 99% problem z podcisnieniem , sprawdź szczelnośc przewodów podcisnieniowych od wakum do serwa oraz od wakum do zaworów N-75 i akumulatora podcisnienia

[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 00:22 ]
ooo Adamm był szybszy :grin:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Driveer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 08, 2009 11:53
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Driveer » wt gru 22, 2009 01:24

brzmi zlo wieszczo, z jakimi kosztami powinienem sie liczyc??


MÓJ GOLFIK ZAPRASZAM DO OCENY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262654

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 22, 2009 01:25

Driveer, jesli vacum pompa to ja ostatni wymienialem klientowi, uzywka ok 250 zl + nowe uszczelki 30 zl

wymiana 30 - 40 min



zdejmij grub przewod idacy od vacum do serwa i zobacz czy zasysa powietrze jesli nie to juz wiesz co jest


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Driveer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 08, 2009 11:53
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Driveer » wt gru 22, 2009 01:36

no to "zajefajnie" jesli jest tak jak mowicie to pare stowek pojdzie sie turlac i swieta bez samochodu bo gdzie ja teraz znajde na szybko vacum pompe??


MÓJ GOLFIK ZAPRASZAM DO OCENY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262654

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 22, 2009 01:37

Driveer, powiedzialbym Ci gdzie ale za daleko tu masz ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Driveer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 08, 2009 11:53
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Driveer » wt gru 22, 2009 01:43

a moze wiesz gdzie w moich okolicach moge szukac?? a jaki jest koszt nowej pompy?? czy warto wkladac uzywke czy lepiej nowa?? jak czesto to sie psuje?? jaki mogl byc tego powod??


MÓJ GOLFIK ZAPRASZAM DO OCENY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262654

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 22, 2009 01:56

nowa ok 800 w gore

najpierw sprawdz czy to to

w tej ktorej ja robile makurat pekl element ktory wchodzil w walek rozrzadu, pompa vacum nie wytwarzala podcisnienia i plula olejem ale auto normlanie chodzilo (poza brakiem mocy i hamulcami)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Driveer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 08, 2009 11:53
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Driveer » wt gru 22, 2009 13:48

usterka znaleziona, usterka usunieta.

Po noclegu w garazu samochod odzyskal dawna moc, ale hamulec byl dalej twardy. Okazalo sie ze usterka byla smieszna, jeden przewod od servo pompy sie odlaczyl, po podlaczeniu wszystko wrocilo do normy.

Dziekuje za pomoc i zycze Wam wszystkich najlepszego z okazji zblizajacych sie Swiat Bozego Narodzenia oraz Szczesliwego Nowego Roku


MÓJ GOLFIK ZAPRASZAM DO OCENY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262654

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 22, 2009 14:12

czyli tak jak mowilem, zginelo podcisnienie :) cale szczescie ze to tylko wezyk a nie vacum


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości