kkk k 14

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

kkk k 14

Post autor: powertrain » wt gru 22, 2009 00:07

http://www.suzukituning.com/General/KKK ... ebuild.htm


słuchajcie czy do kkk k14 powinien być podpięty jakiś węzyk na tej blaszanej gruszce przy turbo??dziś patrzyłem z góry na turbo i zauważyłem że nie ma jest sam dziubek bez żadnego węzyka ..na powyższym linku chyba 16zdjęcie od góry,,,,,,



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt gru 22, 2009 00:15

W kk14 nie ma żadnych wężyków ,zawór upustowy jest zintegrowany z turbiną i na zewnątrz go nie widać .A to co wystaje z gruszki tzn.ta sruba(dziubek jak piszesz) z kontrą na klucz 10 tkę słuzy do regulacji zaworu czytaj: zwiększnia -zmniejszania ciśnienia .Wkrecając zwiększamy ,wykręcając zmniejszamy .Nie radzę kręcenia na oko lepiej zaopatrzyć się w manometr.
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 00:16 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt gru 22, 2009 00:20

jest metalowy przewód który idzie od muszli zimnej do wg tej gruszki i tyle, widać go na zdięciu z twojego linku


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » wt gru 22, 2009 10:54

podepne sie pod temat :grin: . Mam tekie samo turbo jak kolega i chciałem je podkrecic po zakupie wskaznika okazało sie ze wali na maxa 1.5 bar. czy to normalne chyba nie? Dodam ze turbo nie ma luzu na wirniku i nie zarzuca olejem czy da sie coś na to poradzić w przydomowym warsztacie :crazy:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 22, 2009 12:07

Tak, wyjąć turbo, odkręcić i wyczyścić i rozruszać zawór upustowy, następnie wymienić/wyciąć katalizator bo jest na 90% zabity sadzą, inaczej turbo padnie w niedalekiej przyszłości.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » wt gru 22, 2009 21:23

odkręcić i wyczyścić i rozruszać zawór upustowy Czy to ta gruszka z zeberkami i srubką na imbus i kontra na 10 klucz? A zadne sprezynki mi sie nie rozsypią zebym ja to złozył spowrotem, czy raczej prosta konstrukcja? A i o ile sie orientuje to katalizarora juz nie ma


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 22, 2009 21:32

Samego zaworu nie trzeba rozbierać, należy go wyjąć ze sprężarki i oczyścić z nagaru, tak, żeby się swobodnie poruszał. Jest on przykręcony do gorącej muszli trzema imbusami i siedzi dość ciasno - niby powinno się dać go wyjąć bez ściągania turba, ale w praktyce jest to niemożliwe.

[ Dodano: 22 Gru 2009 20:36 ]
zobacz tu 6 od góry post http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729

Tak to mniej więcej wygląda, problem podobny co u ciebie.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pn gru 28, 2009 15:19

witam wyjołem dziś turbo oraz zawór i okazuje sie ze gdy zawór wyjdzie do konca to sie zatnie i zeby go ruszyć trzeba go bardzo mocno nasicnąć a nawet udezyć dalej chodzi jekko. Co z tym zrobić rozebrać cały zawór? Nie wygląda zeby to btło rozbieralne


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 28, 2009 18:43

Żeby go rozebrać musiałbyś zdjąć tą metalową puszkę z regulacją, a następnie złożyć tak, żeby było szczelne, co raczej nie przejdzie :?

Musisz go jakimś odrdzewiaczem rozruszać, a jak to nic nie da to rozbieraj jakoś, bo pozostanie tylko wymiana na drugi.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pn gru 28, 2009 19:36

NA tym samym zawoze co wchodzi w muszle jest dziura na 10 imbus kreciłem tym aby rozruszac go i sie to rozkreciło a wkrecic nie szło wiec rozebrałem zawór i tam była nakretka niestyty nie da sie tego złozyć spowrotem :grrr: Moze ma ktoś na opych takie coś? :crazy:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości