klamki w seat cordoba

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pioterk dwr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn mar 23, 2009 12:58
Lokalizacja: księginice małe, k. sobótka
Kontakt:

klamki w seat cordoba

Post autor: pioterk dwr » ndz gru 20, 2009 10:36

jest problem bo jak nadeszly mrozy to raz sie samochod otworzy normalnie a zaraz juz nie idzie drzwi otworzyc ani od zewnatrz ani od srodka
o co chodzi?????


mówią żyj chwilą :)

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz gru 20, 2009 10:40

zamarza zamek
znajomy ma to samo w ibize mk3
najlepiej wyciagnac zamek, wyczyscic go i przesmarowac (nie uzywac smaru, najlepiej olej silnikowy)
mozes sprobowac popsikac WD40 ale nie wiem czy nie zamarza w tej temperaturze
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 10:40 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.



pioterk dwr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn mar 23, 2009 12:58
Lokalizacja: księginice małe, k. sobótka
Kontakt:

Post autor: pioterk dwr » ndz gru 20, 2009 10:41

a ha zobacze co da sie zrobic dzieki :pub: :pub:


mówią żyj chwilą :)

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz gru 20, 2009 23:12

pioterk dwr, miałem to samo w Cordobie i Polo - żadne smarowanie nie pomagało, jest tam fabryczny błąd konstrukcji zamka



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn gru 21, 2009 07:32

a mozna wiedziec na czym polega ten fabryczny blad?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn gru 21, 2009 13:11

agrala pisze:a mozna wiedziec na czym polega ten fabryczny blad?
osobiście nigdy nie rozkręcałem zamków w swoich autach - jakoś dawałem radę, natomiast teść w swojej Cordobie kilka razy rozkręcał, samrował, pryskał i nic to nie dawało - jak później stwerdził - jest tam jakaś prowadnica - metal w plastiku czy na odwrót - i pod wpływem mrozu metal/plasik zmienia swoją objętość i klinujują się nawzajem - i nie chodzi tu o zamarzanie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 91 gości