VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » ndz gru 20, 2009 01:29

No i wlasnie o tych slodkich tajemnicach pisalem. Kto sie co spyta, to ja ci nie powiem bo i tak nie zrozumiesz. Juz jeden taki temat jest i drugi nie jest potrzebny. Mam tylko nadzieje ze wlasciciel auta opowie o zmianach jakie beda w silniku i nie zrobi z tego mega tajemnicy. A poki co nie ma co robic zametu. Bedzie wykres na chocby ciut wiecej niz 333KM z 8v bedziemy gratulowac wyniku
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 01:30 przez Maciek23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 20, 2009 11:44

Rafalek114, egt bedzie ok 440 cc wystarczaja na 355 ps przy afr 11.5 aby tylko pompa paliwa byla wystarczajaco wydajna( mozesz wsadzac wtryski 550 ba nawet 1000 a z powodu pompy paliwa lub restrykcyjnego fitra paliwa ktore przy cisnieniu paliwa bezwzglednym 4 bar podaja tylko 1,5 litra na minute - co daje odpowiednik wtryskiwaczy 375 masz egt 1000 i moc 300 ps.... mozesz sobie tez regulator 10 barowy zakladac i tak moc nie podejdzie... mam nadzieje ze rozumiesz) cisnienia wiec nie podniose na listwie ale zadbam by caly czas regulator regulowal cisnienie i upuszczal naddatek pompy a nie zamykal sie na pelnym obciazeniu i uklad paliwowy a nie wtryski ustalal max moc i parametry silnika. pytanie. czy gdzies napisalem ze bede podnosil cisnienie na listwie??? :green_fuck: poczytaj temat o pompie paliwa....

Maciek23, pytanie bylo dlaczego nie robiony bedzie na dole 16v a na dole 2e. odpowiedz zostala podana domyslnie "bo jest lepszy", ba zostalo to retorycznie stwierdzone przezRafalek114. nikt nie wsadzalby gorsze jesli moze lepsze. jesli ktos zada pytanie odpowiednio dostanie odpowiedz na dane pytanie.

Rafalek114, wracajac do tego ze ktos zle odebral twoje pytania... czytalem dwa razy ostatnie strony i jedyne co przyczytalem to obrazliwe uwagi do:GarageBoy,pozniej w stosunku do mnie wywod ze dol jest wybrany z powodow innych niz techniczne.
reasumujac wiecie z czego bedzie zlozony silnik ktory ma byc zrobiony z dobrych i najlepszych podzespolow udostepnianych przez fabryke ale nie wiecie jak to zlozyc( jak w kazdym temacie) w zwiazku z tym moje tajemnice pozostaja w ukryciu a jesli zadacie jakies pytanie to ja odpowiem w techniczny sposob dokladnie na to pytanie. pozdrowionka :helm:

p.s. umnknelo mi wczeniej piszac moc z cylindra mozna szyko przyblizyc poslugujac sie usrednieniem dla silnika o sprawnosci 30%. ilosc paliwa wlanego w cylinder w (litrach na minute) pomnozyc przez 200 ta moc uzyskana jest moca do skorygowania sprawnoscia silnika wystarczy ze zrobi sie bardziej agresywne zaplony i podniesie sprawnosc moc wzrasta...
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 11:52 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » ndz gru 20, 2009 12:33

evolution pisze:poczytaj temat o pompie paliwa....
Co do pompy to cos tam czytalem ... a co do obrazania kogos ... to wierz mi ze ty nie doceniasz swoich odbiorcow ,ale pewnie kiedys bedziesz mial okazje sam sie o tym przekonac.

ps To ty tu jestes ekspertem ... ja tylko laikiem ktory nie potrafi fachowo formulowac pytan. I mam prawo do potkniec ,a ty nie :finga:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz gru 20, 2009 14:03

evolution pisze:pytanie bylo dlaczego nie robiony bedzie na dole 16v a na dole 2e. odpowiedz zostala podana domyslnie "bo jest lepszy", ba zostalo to retorycznie stwierdzone przezRafalek114. nikt nie wsadzalby gorsze jesli moze lepsze. jesli ktos zada pytanie odpowiednio dostanie odpowiedz na dane pytanie.
lepszy jeśli chodzi o długie korby czy jest inny powód?? Bo wg mnie równie dobrze można w drugą strone zrobić przekładke ale być może się myle :helm:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 20, 2009 14:28

toffic, juz odpowiadam 2e ma o 1 mm grubszy sworzen tlokowy niz 16v wiec tlok wiecej zniesie. ponadto czesciowa komora spalania w denku z 2e polaczone z pelna komora spalania w 16v daje wieksza komore i odprezenienie trzeba sie meczyc z odprezeniem 16v co nie jest takie latwe. jednakze samo zlozenie na nic sie zda trzeba poddac malym przerobkom uklad co by bylo latwiej zniesc obciazenia


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz gru 20, 2009 14:34

Z tego co gdzieś kiedyś słyszałem 2E miał fabrycznie wkładany kuty wał a 16V nie

A co to za problem założyć głowice 16V na blok z 2E to jest ten sam blok co w ABF-ie jedynie nie ma odmy wystarczy włożyć tłoki z 16V (korby są takie same) i można założyć głowice z 16V później tylko rozwiązać problem z odmą i aparatem zapłonowym 2E z tego co pamiętam też ma natryski na denka tłoków wiec ten problem odpada
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 14:44 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 20, 2009 14:40

AD6 pisze:Z tego co gdzieś kiedyś słyszałem 2E miał fabrycznie wkładany kuty wał a 16V nie
wiekszosc silnikow ma kute waly choc istnieja wyjatki po 95 z odlewanymi ale i tak odlewy w r4 vw 2.0 wytrzymuja ponad 700 ps.
AD6 pisze:A co to za problem założyć głowice 16V na blok z 2E to jest ten sam blok co w ABF-ie jedynie nie ma odmy
moglbym odpowiedziec na dwa sposoby... jakby byl identyczny to mialby odme
wystarczy włożyć tłoki z 16V (korby są takie same)
nie sa czyms sie roznia
i można założyć głowice z 16V później tylko rozwiązać problem z odmą
nie trzeba nic rozwiazywac bo nie ma potrzeby
i aparatem zapłonowym 2E z tego co pamiętam też ma natryski na denka tłoków wiec ten problem odpada
roznic jest wiecej... niestety dla niektorych... :helm:
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 15:39 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz gru 20, 2009 16:18

evolution pisze:juz odpowiadam 2e ma o 1 mm grubszy sworzen tlokowy niz 16v wiec tlok wiecej zniesie. ponadto czesciowa komora spalania w denku z 2e polaczone z pelna komora spalania w 16v daje wieksza komore i odprezenienie trzeba sie meczyc z odprezeniem 16v co nie jest takie latwe
ale zgodzisz się, że jak zresztą wszędzie wyjścia są dwa :bigok:
P.S wszystkie tłoki z 2E, które miałem w ręku miały jeszcze kilka cech na + w porównaniu do 16V.
Tak czy siak życze powodzenia=odpowiednich bezawaryjnych KM :bigok: na pewno wyjdzie dobre stado wypasionych źróbków



Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » ndz gru 20, 2009 20:43

toffic

też mam taką nadzieję
Tak poza tym, 2 fotki głowicy 16v złożonej na nowych częściach, nowe zawory, popychacze zaworów, uszczelniacze, szklanki, planowana głowica
Wszystko na nowych gratach :bajer:

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 23:42 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » pn gru 21, 2009 10:38

vw_golf3, jak już się to zbuduje to liczę kiedyś na jakąś przewózkę, bo będzie zapewne rakieta. A jak sprawy z Air'em?
evolution, zawsze kibicuje Twoim projektom, myślę, że i ten będzie jeździł jak należy. Może to nic takiego, dla Ciebie codzienność, ale dla mnie swojego rodzaju wynalazek i to lubię.. :)


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn gru 21, 2009 11:02

vw_golf3, walki zostawiacie seryjne ??

Bolo GTI, ale cukrujesz :jezor:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » pn gru 21, 2009 11:23

Rafalek114, taa, chcę mieć zniżkę na taki projekt jak coś. Lubię takie projekty, ot co.. :pub:


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn gru 21, 2009 11:40

Rafalek114 pisze:vw_golf3, walki zostawiacie seryjne ??
ja odpowiem walki beda vw'ejowskie ale czy seryjne to juz pojecie wzgledne :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 21, 2009 12:51

vw_golf3zawory kupowałeś ori z Na czy podróba??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 57 gości