Wlałem płyn hamlcowy w baniak od płynu chłodniczego...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Wlałem płyn hamlcowy w baniak od płynu chłodniczego...

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz gru 20, 2009 16:56

Nie pytajcie dlaczego... ludzka głupota nie zna granic i to na moim przykładzie...
- no i jeździłem tak ok. 3 tygodnie...

Kilka pytań:
- mogło coś się spierniczyć?
- czy muszę wymienić mój mega trik z całego obiegu? czy wystarczy że odkręcę wąż od chłodnicy wyleje co było i wleje normalny płyn?
- jaki płyn polecacie?
- czy ktoś może pokazać mi który wąż mam odkręcić czy coś?
ehh na razie tyle...

Jakiekolwiek uwagi mile widziane...
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 19:40 przez RA_FEEL_IT!, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 190
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz gru 20, 2009 17:01

wylej to dziadostwo, przeplukaj chlodnice i wlej nowy plyn,powinno byc okej :bigok: :bigok: znajomy wracal z De autem na kawie bo mu chlodnica pekla a nie mial nic na zatkanie pod reka i auto smiga dalej.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz gru 20, 2009 17:03

SATA pisze:- mogło coś się spierniczyć?
płyn hamulcowy jest żrący...wymień płyn czym prędzej, trzeba być dobrej myśli :)
SATA pisze:-jaki płyn polecacie?
ja ostatnio wymieniałem na G12++, w ASO Skody kosztuje 20zł/litr (koncentrat)...trzy buteleczki wystarczyły
SATA pisze:- czy ktoś może pokazać mi który wąż mam odkręcić czy coś?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=278777 - w moim poście jest pokazane



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 190
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz gru 20, 2009 17:03

odkrec dolny od chlodnicy



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz gru 20, 2009 17:23

Obrazek
to jest jakiś kurek? mam go odkręcić?



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz gru 20, 2009 18:24

Jeśli Kolega jest takim szczęśliwcem i posiada taki kurek - to ani bym się nie pytał tylko odkręcił i spuszczał tą "mieszankę"! Większość Golfowców nie ma takich kurków i trzeba puszczać opaski na wężach :chytry:



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz gru 20, 2009 18:29

Jutro zobaczę dziś już ciemno jest...
- wystarczy tylko w ten sposób spuścić i wlać nowy płyn i wszystko?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz gru 20, 2009 18:32

SATA pisze:to jest jakiś kurek? mam go odkręcić?
u mnie jest...zaznaczone na fotce w temacie do którego link podałem wyżej



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz gru 20, 2009 18:38

Qto pisze:u mnie jest...zaznaczone na fotce w temacie do którego link podałem wyżej
tak, tak wszystko widziałem :wink:

- wystarczy tylko że przez ten kurek spuszczę cały płyn zakręcę i wleje nowy?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz gru 20, 2009 18:39

- wystarczy tylko że przez ten kurek spuszczę cały płyn zakręcę i wleje nowy?
instrukcja mówi że w TDI trzeba jeszcze zdjąć przewód z chłodnicy oleju...zaznaczone na obrazku



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » ndz gru 20, 2009 18:41

Jak masz stary termostat to na pewno trochę go podżarło i podczyściło z osadów (czasami termostaty nie lubią wymiany płynu a co dopiero takiej domieszki) więc może ci się zawiesić za kilkanaście dni.
Ale ja bym go nie ruszał tylko obserwuj czy ci temperatura nie zacznie spadać podczas szybszej jazdy.
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 18:42 przez Seru79, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz gru 20, 2009 18:46

SATA pisze:spuszczę cały płyn zakręcę i wleje nowy?
Nie tak od razu! Najpierw płukanie czyli napełnienie zwykłą wodą, odpalić na kilka chociaż minut, wylać wodę i dopiero płyn - będzie pewność że nie ma płynu hamulcowego w układzie!



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz gru 20, 2009 18:47

Seru79, właśnie wczoraj obserwowałem i wyglądało ok nic się nie działo :wink:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz gru 20, 2009 18:50

Zico63b pisze:Nie tak od razu! Najpierw płukanie czyli napełnienie zwykłą wodą
Ja przy wymianie płynu płukałem 3x wodą destylowaną żeby mieć pewność co w środku siedzi.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości