niskie obroty prosze o pomoc...GOLF VR6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz gru 20, 2009 10:42

masz nowszy silnik z multiprzepustnica proponował bym sprawdzić szczelność dolotu, wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje bo w tym silniku nie ma silniczka krokowego na wężu tylko jest zespolony w przepustnicy


Obrazek

Awatar użytkownika
Rafał 82
...
...
Posty: 218
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: Rafał 82 » ndz gru 20, 2009 13:47

Też myślę że przez ten zaworek odmy łapie gdzieś '' lewe '' powietrze - lub jek długo postoi to ewentualnie trochę wilgoci i przy odpaleniu głupieje



ptasznike30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:01
Lokalizacja: GŁOGÓW
Kontakt:

Post autor: ptasznike30 » ndz gru 20, 2009 14:52

wiec jak bede gdzies po sklepach biegał to mam pytac o zawor odmy tak??



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz gru 20, 2009 15:06

wydaje mi sie ze tylko używke kupisz ale spróbuj go wyrzucići zastąpić jakimś łącznikiem
ja tak mam u siebie zrobione i śmiga elegancko
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 15:07 przez Jesionvr6, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Rafał 82
...
...
Posty: 218
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: Rafał 82 » ndz gru 20, 2009 17:25

jeson pisze:spróbuj go wyrzucići zastąpić jakimś łącznikiem
ja tak mam u siebie zrobione i śmiga elegancko

Tak ale jak wyrzuci ten zaworek ( a silnik jak trochę pojerzdżony ) to będzie waliło olejem w dolot i brudziło przepustnicę jednak proponował bym też poszukać w używce.
Ewentualnie odłączył bym tą odmę od dolotu i puścił w powietrze ( ale to znowu niezgodne z normami Euro ) ja mam tak u siebie odszedł problem brudnej przepustnicy Obrazek



ptasznike30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:01
Lokalizacja: GŁOGÓW
Kontakt:

Post autor: ptasznike30 » ndz gru 20, 2009 21:06

acha poprobuje i poszukam tej odmy...i mowicie ze samego silnika krokowego nie da sie wymienic????



Awatar użytkownika
Piter
_
_
Posty: 777
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 12:28
Lokalizacja: MysloVWitz

Post autor: Piter » śr gru 23, 2009 12:37

Sam zaworek jest centralnie nie do dostania. Miałem odme puszczona w powietrze, ale tak żeby mi na wlot powietrza do kabiny nie leciało. W końcu nazbierałem na ori rure dolotową z zaworkiem i odwiedziłwm serwis VW.

Nawet jak miałem to odłączone to nie miałem takich objawów jak kolega. Stawiałbym na silniczek krokowy i jak najbardziej da się go wymienić. Znajduje sie pod plastikową osłoną z prawej strony przepustnicy.

Obrazek

Silniczek to nr 3.
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 12:45 przez Piter, łącznie zmieniany 6 razy.


Obrazek
TYLKO ZOMBI JEŻDŻĄ KOMBI :P
Mój Golf V6 - aktualizacja 03.2019

ptasznike30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:01
Lokalizacja: GŁOGÓW
Kontakt:

Post autor: ptasznike30 » śr gru 23, 2009 12:58

wielkie dzieki kolego teraz to mam czarne na białym i juz dokładnie wiem co jest piec...



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw gru 24, 2009 09:20

Piter72 pisze:Sam zaworek jest centralnie nie do dostania. Miałem odme puszczona w powietrze, ale tak żeby mi na wlot powietrza do kabiny nie leciało. W końcu nazbierałem na ori rure dolotową z zaworkiem i odwiedziłwm serwis VW.

Nawet jak miałem to odłączone to nie miałem takich objawów jak kolega. Stawiałbym na silniczek krokowy i jak najbardziej da się go wymienić. Znajduje sie pod plastikową osłoną z prawej strony przepustnicy.

Obrazek

Silniczek to nr 3.
zwróć kolego uwage że kolega ma nowszy silnik i nie ma silniczka krokowego
nawet jeżeli łapie lewe powietrze to nie bedzie spadał z obrotów tylko może być pozniejsza reakcja w przyśpieszeniu
proponuje podłączyć vaga i zrobić dokładną diagnozę, i adaptacje przepustnicy


Obrazek

ptasznike30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:01
Lokalizacja: GŁOGÓW
Kontakt:

Post autor: ptasznike30 » czw gru 24, 2009 15:41

dokładnie tak jak pisze kolega ''jeson'' tam niema silniczka krokowego ale obejrzałem to wszystko dokładnie i jak mam ta odmę poklejona to jest lipa bo slychać jak powietrze syczy na wolnych obrotach i jak gazu dodam trochę to tez...dopiero jak rekami ta odme ścisnę to nic nie słychać jest pęknięta rurka od strony paska wielo rolkowego i strasznie biednie sklejone czyli łapie lewe powietrze na 200% ....i teraz powiedzcie mi proszę czy to może być przyczyna spadających obr...czy nawet gaśnięcia silnika zaraz po odpaleniu?????????????a vag -a podpinałem jakieś 2 tygodnie temu i wszystko było ok poza sondą lambda i już jest nówka....{a działo mi się tak na starej sondzie i na nowej...}

TAK POZA TEMATEM TO ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM ŻYCZĘ...



Awatar użytkownika
Rafał 82
...
...
Posty: 218
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: Rafał 82 » czw gru 24, 2009 15:58

dostaje lewego powietrza którego nie zmierzyła przypływka więc może głupieć a powiedz jeszcze co za sondę tam wsadziłeś ori czy jakiś zamiennik ( bo właśnie na tych zamiennikach w vr6 często warują ja w ciągu 8 miesięcy zmieniłem 3 sondy i dopiero na ori zaczoł normalnie chodzić )



ptasznike30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:01
Lokalizacja: GŁOGÓW
Kontakt:

Post autor: ptasznike30 » czw gru 24, 2009 16:06

powiem tak ze jak miałem sonde stara to mi sie tak stało i jakies 3-4 dni po wymianie sondy tez raz tak sie stało a teraz jakies 5 dni jest oki...a sonde miałem bosch-a a wsadziłem ngk w sklepie powiedzieli ze jest zdecydowanie lepsza... a powiedz mi Rafał 82 ile srednio Ci pali vr-ka??



Awatar użytkownika
Rafał 82
...
...
Posty: 218
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: Rafał 82 » czw gru 24, 2009 16:51

Ze skrzynią manualną :
- miasto 12 - 15 L
- trasa 8,5 - 11 L
Automat ok. 2 -3 litrów więcej
A swojego czasu jeżdziłem w ogóle bez lambda i nie miał takich objawów pisałem ci wcześniej że w jednym czasami mam podobnie i z tego co zauważyłem to właśnie jak dłużej postoi i akurat jest spadek temperatury otoczenia ( ostatnio tak miał właśnie w duże mrozy odpaliłem go o 5 rano kilka razy się pobujał na obrotach i póżniej było spoko i jak na razie to sie nie powtarza )



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości