Dziwny pisk z silnika, co to może być ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamxp125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr cze 06, 2007 14:27
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Dziwny pisk z silnika, co to może być ?

Post autor: kamxp125 » ndz gru 20, 2009 10:29

Witam od nie dawna zauważyłem, że gdy odpalą auto to z silnika wydobywa się taki pisk przez 3 do 5 sekund... Zastanawia mnie co to może być ? Może to pasek rozrządu ? Zaznaczam że nie jest to spowodowane mrozami, gdyż stało się to jeszcze przed nimi ;/ Proszę o pomoc ?


[img]http://images49.fotosik.pl/176/3f87b803b0da2cd7.jpg[/img]

MK3 1.9TDI i mkniesz jak strzała

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz gru 20, 2009 10:32

moze predzej pasek od alternatora.... :bigok:



Awatar użytkownika
kamxp125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr cze 06, 2007 14:27
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: kamxp125 » ndz gru 20, 2009 10:43

Mówisz ? Jakiś rok temu wymieniałem ;d Jak to sprawdzić ?


[img]http://images49.fotosik.pl/176/3f87b803b0da2cd7.jpg[/img]

MK3 1.9TDI i mkniesz jak strzała

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » ndz gru 20, 2009 10:48

Posluchac moze :) ale pasek rozrzadu to napewno nie jest :)



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz gru 20, 2009 11:22

sprawdz naciag paska... :bigok:
jezeli jest luzny musisz naciagnac poprostu pasek, a jezeli to nie pomoze to niestety kolejna wymiana... a jak stan napinacza??

[ Dodano: 20 Gru 2009 10:48 ]
albo podladuj akumulator bo moze byc niedoladowany i dlatego piszczy



Awatar użytkownika
kamxp125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr cze 06, 2007 14:27
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: kamxp125 » ndz gru 20, 2009 12:40

grzes226, a jak to wina akumulatora, cholera jedna nie akumulator. Nie trzyma wogle przed wczoraj naładowany na full (prostownik) wczoraj postał dzisiaj chce zobaczyć czy odpali i za nic w świecie nie zakręci... Akumulator dałem na prostownik a on na full rozładowany... Poleciałem do sąsiada wyciągałem z merola oryginalny akumulator Mercedes-Benz i za pierwszym razem zakręcił ;d Dzięki za pomoc :)


[img]http://images49.fotosik.pl/176/3f87b803b0da2cd7.jpg[/img]

MK3 1.9TDI i mkniesz jak strzała

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz gru 20, 2009 12:42

:bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz gru 20, 2009 18:45

ja ostatnio wymieniałem wielorowkowy bo się juz zjadł ;D i kupiłem po dobrych pieniądzach BSH za chyba 25zl, syf generalnie, 2 dni nie piszczał i zaczął piszczeć, po nasłuchu postanowiłem wymienić na Conti, jak ręką odjął


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

stefan1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: stefan1982 » ndz gru 20, 2009 19:56

Posypać pasek talkiem i problem z głowy :bigok:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 20, 2009 23:38

grzes226 pisze:jezeli jest luzny musisz naciagnac poprostu pasek
w tdiku paska się nie naciąga jest automatyczny napinacz
kamxp125, polej pasek delikatnie wodą jak ciepło będzie przestanie to będziesz wiedział,wymiana paska jest porada w faq polecam tez poradę wymiany kólka pasowego alternatora na takie ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym też jest w faq



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz gru 20, 2009 23:55

Poślizg paska - spowodowany dużym obciążeniem altka po rozruchu.Alternator daje wówczas duży prąd ładowania aby możliwie szybko doładować aku(takie są charakterystyki).Myślę że nie ma potrzeby rozwijania tematu z elektryki.
Są też preparaty na poślizg pasków... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » pn gru 21, 2009 10:27

jaszczur pisze:w tdiku paska się nie naciąga jest automatyczny napinacz
jaszczur pisze:w tdiku paska się nie naciąga jest automatyczny napinacz
tak zgadzam sie zapomnialem ze kamxp125, ma diesla :blush: :blush:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 96 gości