Unioslo bagnet i wywalilo olej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Unioslo bagnet i wywalilo olej

Post autor: luki3105 » sob gru 19, 2009 18:32

Witam co moze byc przeyczyna przeczytałem juz mase tematów wszystkie glównie o odmnie i tu moje pytanie czy w 1.6 JP jest takie cos i gdzie sie to znajduje dodam ze na pokrywie zaworów nie mam tego czarnego plastiku co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy
Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Unioslo bagnet i wywalilo olej

Post autor: Haki » sob gru 19, 2009 18:48

luki3105 pisze:Witam co moze byc przeyczyna przeczytałem juz mase tematów wszystkie glównie o odmnie i tu moje pytanie czy w 1.6 JP jest takie cos i gdzie sie to znajduje dodam ze na pokrywie zaworów nie mam tego czarnego plastiku co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy
Prosze o pomoc
Przydało by się kolego sprawdzić ciśnienie .

DANE : Ciśnienie oleju przy temp. 80°C i 2000 obr/min: 0,2 - 0,7 MPa

Tu coś o Pasztecie B2 i podobnej akcji jak u Ciebie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63699


http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewt ... 7b4604294e tu też o odmie piszą.

Tak wygląda schemat w benzynie 1.3 Mk2 http://www.vwgolf.pl/porady/odma-w-golfie-mk2-13nz/

Na moje oko - możesz mieć zapchaną odmę stąd tworzy się ciśnienie i olej wywala .
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 18:49 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob gru 19, 2009 18:50

Na"chłopski rozum"...
Dół silnika - tam pojawiają się gazy z przedmuchów wzdłuż tłoka - muszą być odprowadzone.Kiedyś silnik wywalał na zewnątrz, dzisiaj - nie.
Chcąc znaleźć w dowolnym aucie - takie cóś MUSI być połączone z układem dolotowy silnika.Wejście jest ZAWSZE za filtrem(wkładem) powietrza a przed przepustnicą(mogą być obejścia).Producenci różnie to rozstrzygają ale zawsze jest tak jak wyżej napisałem.
Poszukać wężyka/węża jaki idzie od miski olejowej do głowicy(wyjście zewnętrzne)/kolektora ssącego/obudowy filtra powietrza.Golfy miały w większości bezpośrednio na pokrywie zaworów(kanały wewnętrzne swobodnie puszczają gazy z dołu).
WSZYSTKIE silniki, niezależnie od producenta mają system przewietrzania - logicznie i znajdujesz. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Post autor: luki3105 » sob gru 19, 2009 20:12

Wiec bylem szukalem i znalazlem wezyk odchodzaocy od pokrywy zaworow wyjalem przedmuchalem i byl ok
niedawno zmienialem uszczelke i pokrywe zaworow wiec zalozylem ta co byla wczescniej bo ta co byla teraz miala pod wiekszym katem polozone to wiejscie od wezyka z kolektore i wybyl on bardziej zgiety niz powinien myslalem ze bedzie ok zle widocznie nie jest przed zakreceniem wezyka do pokrywy zaworów srpawdzilem dmucha przez wyjscie z pokrywy mam nadzieje ze to rozwiaze problem dzieki za pomoc a teraz jeszcze jedno od pewnego czasu zauwazylem ze nie mam wspomogania hamulcow przez 5 do 10 min pozniej jest ok pedal robi sie miekki co moze byc przyczyna tej usterki ??
Podrawiam



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob gru 19, 2009 20:13

oldstaszek pisze:Golfy miały w większości bezpośrednio na pokrywie zaworów(kanały wewnętrzne swobodnie puszczają gazy z dołu).
I dokładnie tak jest,nie ma tego czarnego plastikowego kółka jak w innych TD :bajer:
Zaznaczone na fotce:
Obrazek



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz gru 20, 2009 00:22

luki3105 pisze: a teraz jeszcze jedno od pewnego czasu zauwazylem ze nie mam wspomogania hamulcow przez 5 do 10 min pozniej jest ok pedal robi sie miekki co moze byc przyczyna tej usterki ??
Podrawiam

NP to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ie+hamulca :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Post autor: luki3105 » ndz gru 20, 2009 11:35

No to z tzw odma juz zrobione teraz musze poczekac na efekt chyba jeszcze bede mnusial bagnet wyminiec b ote zatrzaski woogole go nie blokuja jest poprostu luzny zaraz lukne jak z tymi hamulcami jest oby pompa byla ok :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości