Unioslo bagnet i wywalilo olej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Unioslo bagnet i wywalilo olej
Witam co moze byc przeyczyna przeczytałem juz mase tematów wszystkie glównie o odmnie i tu moje pytanie czy w 1.6 JP jest takie cos i gdzie sie to znajduje dodam ze na pokrywie zaworów nie mam tego czarnego plastiku co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy
Prosze o pomoc
Prosze o pomoc
Re: Unioslo bagnet i wywalilo olej
Przydało by się kolego sprawdzić ciśnienie .luki3105 pisze:Witam co moze byc przeyczyna przeczytałem juz mase tematów wszystkie glównie o odmnie i tu moje pytanie czy w 1.6 JP jest takie cos i gdzie sie to znajduje dodam ze na pokrywie zaworów nie mam tego czarnego plastiku co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy
Prosze o pomoc
DANE : Ciśnienie oleju przy temp. 80°C i 2000 obr/min: 0,2 - 0,7 MPa
Tu coś o Pasztecie B2 i podobnej akcji jak u Ciebie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63699
http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewt ... 7b4604294e tu też o odmie piszą.
Tak wygląda schemat w benzynie 1.3 Mk2 http://www.vwgolf.pl/porady/odma-w-golfie-mk2-13nz/
Na moje oko - możesz mieć zapchaną odmę stąd tworzy się ciśnienie i olej wywala .
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 18:49 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Na"chłopski rozum"...
Dół silnika - tam pojawiają się gazy z przedmuchów wzdłuż tłoka - muszą być odprowadzone.Kiedyś silnik wywalał na zewnątrz, dzisiaj - nie.
Chcąc znaleźć w dowolnym aucie - takie cóś MUSI być połączone z układem dolotowy silnika.Wejście jest ZAWSZE za filtrem(wkładem) powietrza a przed przepustnicą(mogą być obejścia).Producenci różnie to rozstrzygają ale zawsze jest tak jak wyżej napisałem.
Poszukać wężyka/węża jaki idzie od miski olejowej do głowicy(wyjście zewnętrzne)/kolektora ssącego/obudowy filtra powietrza.Golfy miały w większości bezpośrednio na pokrywie zaworów(kanały wewnętrzne swobodnie puszczają gazy z dołu).
WSZYSTKIE silniki, niezależnie od producenta mają system przewietrzania - logicznie i znajdujesz.
Dół silnika - tam pojawiają się gazy z przedmuchów wzdłuż tłoka - muszą być odprowadzone.Kiedyś silnik wywalał na zewnątrz, dzisiaj - nie.
Chcąc znaleźć w dowolnym aucie - takie cóś MUSI być połączone z układem dolotowy silnika.Wejście jest ZAWSZE za filtrem(wkładem) powietrza a przed przepustnicą(mogą być obejścia).Producenci różnie to rozstrzygają ale zawsze jest tak jak wyżej napisałem.
Poszukać wężyka/węża jaki idzie od miski olejowej do głowicy(wyjście zewnętrzne)/kolektora ssącego/obudowy filtra powietrza.Golfy miały w większości bezpośrednio na pokrywie zaworów(kanały wewnętrzne swobodnie puszczają gazy z dołu).
WSZYSTKIE silniki, niezależnie od producenta mają system przewietrzania - logicznie i znajdujesz.

mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Wiec bylem szukalem i znalazlem wezyk odchodzaocy od pokrywy zaworow wyjalem przedmuchalem i byl ok
niedawno zmienialem uszczelke i pokrywe zaworow wiec zalozylem ta co byla wczescniej bo ta co byla teraz miala pod wiekszym katem polozone to wiejscie od wezyka z kolektore i wybyl on bardziej zgiety niz powinien myslalem ze bedzie ok zle widocznie nie jest przed zakreceniem wezyka do pokrywy zaworów srpawdzilem dmucha przez wyjscie z pokrywy mam nadzieje ze to rozwiaze problem dzieki za pomoc a teraz jeszcze jedno od pewnego czasu zauwazylem ze nie mam wspomogania hamulcow przez 5 do 10 min pozniej jest ok pedal robi sie miekki co moze byc przyczyna tej usterki ??
Podrawiam
niedawno zmienialem uszczelke i pokrywe zaworow wiec zalozylem ta co byla wczescniej bo ta co byla teraz miala pod wiekszym katem polozone to wiejscie od wezyka z kolektore i wybyl on bardziej zgiety niz powinien myslalem ze bedzie ok zle widocznie nie jest przed zakreceniem wezyka do pokrywy zaworów srpawdzilem dmucha przez wyjscie z pokrywy mam nadzieje ze to rozwiaze problem dzieki za pomoc a teraz jeszcze jedno od pewnego czasu zauwazylem ze nie mam wspomogania hamulcow przez 5 do 10 min pozniej jest ok pedal robi sie miekki co moze byc przyczyna tej usterki ??
Podrawiam
luki3105 pisze: a teraz jeszcze jedno od pewnego czasu zauwazylem ze nie mam wspomogania hamulcow przez 5 do 10 min pozniej jest ok pedal robi sie miekki co moze byc przyczyna tej usterki ??
Podrawiam
NP to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ie+hamulca

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości