Duży Problem z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
Duży Problem z odpaleniem
Witam koledzy mam duży problem z odpaleniem swiece grzeje razy krece i nic zalapuje dopiero za 4 razem jak zaczne pompowac pedalem gazu
Wymieniony akumulator
swiece wszystkie 4 sprawdzone
I juz nie mam pomyslu dodam ze jak z rana odpali przez caly dzien pali bez problemu
i pytanko czy z filtra paliwa trzeba spuszczac nieraz rope tam z dołu ??
POZDRAWIAM
Wymieniony akumulator
swiece wszystkie 4 sprawdzone
I juz nie mam pomyslu dodam ze jak z rana odpali przez caly dzien pali bez problemu
i pytanko czy z filtra paliwa trzeba spuszczac nieraz rope tam z dołu ??
POZDRAWIAM
trzeba spuszczac tam z dolu filtra woda tam sie wytraca z paliwa i w zaleznosci od jakosci paliwa syfu potrafi sie tez tam nazbierac
sprawdz czy nie masz powietrza w przezroczystym przewodzie idacym do pompy ,mase,polaczenie z rozrusznikiem,kompresje warto zmierzyc
sprawdz czy nie masz powietrza w przezroczystym przewodzie idacym do pompy ,mase,polaczenie z rozrusznikiem,kompresje warto zmierzyc
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 21:55 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
musi krecic z moca zeby odpalal dobrze
[ Dodano: 19 Gru 2009 21:31 ]
szczotki moga sie konczyc komutator, ale najpierw sprawdz mase i plus do rozrusznika ,poczysc to wszystko
[ Dodano: 19 Gru 2009 21:31 ]
szczotki moga sie konczyc komutator, ale najpierw sprawdz mase i plus do rozrusznika ,poczysc to wszystko
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Normalne,że słabiej kręci,bo temperatura niska i olej gęstnieje,przez to rozrusznik ma ciężej.krzysiekj1990 pisze:no tak jakby slabiej ale tulejka wymieniona i rozrusznik regenerowalem
Dolej jakiegoś dobrego depresatora do paliwa i pojeździj trochę,żeby wymieszał się z paliwem w baku.Następnego dnia powinno być lepiej.
Kąt wtrysku dobrze ustawiony?
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
no no paliwko to podstawa
mozesz obserwowac kolor spalin
czujnikiem zegarowym sprawdza sie kąt wtrysku
mozesz obserwowac kolor spalin
czujnikiem zegarowym sprawdza sie kąt wtrysku
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 22:36 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 56 gości