Duży Problem z odpaleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Duży Problem z odpaleniem

Post autor: krzysiekj1990 » sob gru 19, 2009 21:42

Witam koledzy mam duży problem z odpaleniem swiece grzeje razy krece i nic zalapuje dopiero za 4 razem jak zaczne pompowac pedalem gazu
Wymieniony akumulator
swiece wszystkie 4 sprawdzone
I juz nie mam pomyslu dodam ze jak z rana odpali przez caly dzien pali bez problemu
i pytanko czy z filtra paliwa trzeba spuszczac nieraz rope tam z dołu ??

POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 21:53

trzeba spuszczac tam z dolu filtra woda tam sie wytraca z paliwa i w zaleznosci od jakosci paliwa syfu potrafi sie tez tam nazbierac

sprawdz czy nie masz powietrza w przezroczystym przewodzie idacym do pompy ,mase,polaczenie z rozrusznikiem,kompresje warto zmierzyc
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 21:55 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob gru 19, 2009 21:57

Kompresja powinna byc ok w wakacje robilem u mechanika kapitalke glowica robiona w moto-remo tloki pierscienie powinno byc chyba ok zobacze jutro ten filtr



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 22:05

po kapitalce to powinien od kopa lapac,rozrusznik kreci mocno ?


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob gru 19, 2009 22:23

no tak jakby slabiej ale tulejka wymieniona i rozrusznik regenerowalem



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 22:30

musi krecic z moca zeby odpalal dobrze

[ Dodano: 19 Gru 2009 21:31 ]
szczotki moga sie konczyc komutator, ale najpierw sprawdz mase i plus do rozrusznika ,poczysc to wszystko


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob gru 19, 2009 22:31

krzysiekj1990 pisze:no tak jakby slabiej ale tulejka wymieniona i rozrusznik regenerowalem
Normalne,że słabiej kręci,bo temperatura niska i olej gęstnieje,przez to rozrusznik ma ciężej.
Dolej jakiegoś dobrego depresatora do paliwa i pojeździj trochę,żeby wymieszał się z paliwem w baku.Następnego dnia powinno być lepiej.
Kąt wtrysku dobrze ustawiony?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob gru 19, 2009 22:34

Ustawiali mi a jakos mozna to sprawdzic czy jest dobry ??



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 22:34

no no paliwko to podstawa
mozesz obserwowac kolor spalin
czujnikiem zegarowym sprawdza sie kąt wtrysku
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 22:36 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob gru 19, 2009 22:36

ok to sprobuje spuscic ta wode z filtra i kupie ten ulepszacz a polecacie jakis czy na stacji benzynowej kupic jakis

[ Dodano: 19 Gru 2009 21:37 ]
nie kopci mi przy odpaleniu pusci leciutka biala chmurke



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 22:37

ja stosuje z K2


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob gru 19, 2009 22:37

krzysiekj1990 pisze:Ustawiali mi a jakos mozna to sprawdzic czy jest dobry ??
Najlepiej u mechaniora.Lampą stroboskopową lub czujnikiem zegarowym.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 22:38

wlasnie bialy dym to kat wtrysku, ale teraz mroz to moze byc para


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob gru 19, 2009 22:38

a moze wiecie koledzy i taka zabawa kosztuje ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości