Żywotność diesla

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

QwertKalety
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kalety
Kontakt:

Żywotność diesla

Post autor: QwertKalety » pt mar 03, 2006 11:55

Hello.
Mam pytanko, a mianowicie ile wynosi żywotność diesla przy dość dobrym traktowaniu??Po jakim przebiegu powinno zacząć się wymianę części mechanicznych w silniku(wałek, zawory, itd itp)?
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:47 przez QwertKalety, łącznie zmieniany 1 raz.



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pt mar 03, 2006 11:58

ja mysle ze te 500 tys km powinien wytrzymac



flame3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr gru 21, 2005 16:09
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: flame3 » pt mar 03, 2006 13:54

ja mam 283 tys, i mam nadzieje ze jeszcze ze 100 tys zrobie! :)



Awatar użytkownika
martii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sty 13, 2006 09:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: martii » pt mar 03, 2006 14:08

moja EX Jetta 87' 1,6D wytrzymala ponad 450tys mojego stylu jazdy + 70tys Niemca wczesniej, jedynie co to wymienione pierscienie przy ok 320tys bo zaczela juz sobie lykac troche oleju

jezdzilem T2 z 1,6D i mial nabite 550k i ponoc nie mial remontu

ogolnie 1,6D to dllugowieczne bestie, ja przez 9 lat bylem bardzo zadowolony ze swojej bo pierscienie byly jedynym remontem, reszta to standart klocki, plyny itp grunt to dobry olej, zmienianie co 7-10k, i nie deptanie zimnego silnika



Awatar użytkownika
Puki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pn sie 08, 2005 15:49
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Puki » pt mar 03, 2006 19:20

wszystko zależy na jakich odcinkach jeżdzisz jeśli tylko po mieście gdzie silnik jest niedogrzany i co chwile wyłanczany przebieg max bedzie mniejszy jak robisz km na trasie możesz spokojnie zrobić 500k;]


Są auta i są VolksWageny

Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » pt mar 03, 2006 23:10

mój ma nakręcone 365000 miał wymieniane pierścienie. wiem że głowica jest bardzo popękana ale jeszcze nie do kanałów wodnych jeszcze daje radę!! wałek jest niezniszczalny . dbaj o olej i pasek to golfik Cię nie zawiedzie!! :bajer:



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » pt mar 03, 2006 23:30

mój gofer ma 17 wiosenek i przejechane 380k(według licznika) ja osobiście zrobiłem nim około 95-100k i mam teraz pierścienie do wymiany( 1.gar 23bar, 2 i 3 20bar, 4. 30bar) ale przy dobrym traktowaniu są one niezniszczalne :D


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » pt mar 03, 2006 23:32

Audi 80 1.5, dodane turbo z drobnym nadciśnieniem. Poprzedni właściciel skończył na ~400, ojciec dostukał 300.. Jeździł na dłuższych trasach (tygodniowo nawet do 1000km). Siostra trochę go zamęczyła: diagnoza mechanika: drobne planowanie cylindrów i wymiana pierścieni (na jednym garze stracił kompresję, bo przegrzała silnik, no.. chłodzenie nie było w stanie idealnym..), wymiana wtrysków (bo już trochę kopcił) i jeszcze "parę km" by przejechał.. Rozrząd (wg kartki na podsufitce) miał 140tyś i czasami skakał..
Od tych 400tyś nic nie robione, wcześniej prawdopodobnie też niewiele. Ale auto było walone w bok, całkiem solidnie go jadło. Konieczność remontu blacharki.. więc poszedł "na żyletki", bo się nie opłacało.
Diesel jest praktycznie niezniszczalny. Trzeba tylko dbać o paski, filtry, olej i chłodzenie..



Awatar użytkownika
Gluters
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
Kontakt:

Post autor: Gluters » wt maja 01, 2007 22:13

mój golfer ma 22 lata i 536 000 km przebiegu, rok temu zmieniłem pierścienie, turbo i śmiga jak szalony. VW robi najlepsze silniki


[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości