Problem przy odpalaniu przy niskiej temp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Plastikowy króciec - korek spustowy masz od spodu filtra.... takie pokrętło.golfikdina pisze:Dzięki Haki za pomoc napewno sprawdzę jak nie pomoze to z tym filtrem.
Dobra to juz prawie jarze zawleczke wypiąć , tylko nie do konca wiem gdzie jest ten plastkiowy krociec ? to jest ten plastki gdzie była ta zawleczka ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
tak zrob,napisz jaka bedzie reakcja i bedziemy dalej myslec, w tych silnikach vag duzo pomaga oszczedza czas i pieniadze w naprawy metoda prób i błędow
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 01:30 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
Tak - tylko nie spodziewaj się tam litrów wody jak będzie to drobina. Kup nowy filtr paliwa i powietrza. I oba wymień , pamiętaj by zalać ropą filtr paliwa - to pompka nie będzie musiała ciągnąć za mocno do wtryskiwaczy. Sprawdź też to powietrze w wężykach ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kolego golfikdina, ja bym Ci radził podłączyć auto pod kompa i sprawdzić grzanie świec żarowych (trzeba włączyć test i popatrzeć na włączona lampkę oświetlenia wnętrza pojazdu) i STATYCZNY POCZĄTEK WTRYSKU PALIWA (000; BASIC SETTINGS; TDI TIMING; punkt na środkowej kresce)a później resztę. Nastawnik pompy zostaw w spokoju.
[ Dodano: 17 Gru 2009 01:26 ]
I jeszcze czujnik temp. płynu (na zimnym silniku ma pokazywać temp. otoczenia)
[ Dodano: 17 Gru 2009 01:26 ]
I jeszcze czujnik temp. płynu (na zimnym silniku ma pokazywać temp. otoczenia)
Witam wszystkich Mam od 2 miesiecy golfa IV 1,9tdi 110km 99r wczoraj gdy przymroziło do ok -9 mój golfik nir odpalił przekręciłem kluczyk kontrolki zgasły i tylko tykniecie zero ruchu rozrusznika druga próba zakrecił odpalił z małym problemem pochodził z 2 minuty wyłaczyłem go, po 15 minutach chce go odpalić i lipa nawet nie zakrecił!!! podejrzewałem że to może aku i zakupiłem nowy ale lipa nie zapalił mi!! Miesiąc temu wynieniłem filtr paliwa tankuje paliwko na bp ale niczego nie dolewam do paliwa! co może być tego przyczyna myśle jeszcze o świecach ale nie jestem pewny do czasu tego mrozu silnik dobrze pracował nie było widać jakiś problemów!! Prosze o pomoc i z góry dziekówka
yogi hehe
Przeczytaj ten wątek od początku ... paliwo i jego cofanie ... pompa = i nastawnik w niej... poza tym znajdź temat pt " Golf ciężko odpala zimny lub ciepły"yogi865 pisze:Witam wszystkich Mam od 2 miesiecy golfa IV 1,9tdi 110km 99r wczoraj gdy przymroziło do ok -9 mój golfik nir odpalił przekręciłem kluczyk kontrolki zgasły i tylko tykniecie zero ruchu rozrusznika druga próba zakrecił odpalił z małym problemem pochodził z 2 minuty wyłaczyłem go, po 15 minutach chce go odpalić i lipa nawet nie zakrecił!!! podejrzewałem że to może aku i zakupiłem nowy ale lipa nie zapalił mi!! Miesiąc temu wynieniłem filtr paliwa tankuje paliwko na bp ale niczego nie dolewam do paliwa! co może być tego przyczyna myśle jeszcze o świecach ale nie jestem pewny do czasu tego mrozu silnik dobrze pracował nie było widać jakiś problemów!! Prosze o pomoc i z góry dziekówka
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
nie chodzi tu o cofanie paliwa ale oto że prąd nie dochodzi do rozrusznika i dlatego nie ma zadnej reakcji po przekrenceniu stacyjkiHaki pisze: Przeczytaj ten wątek od początku ... paliwo i jego cofanie ... pompa = i nastawnik w niej... poza tym znajdź temat pt " Golf ciężko odpala zimny lub ciepły"
yogi hehe
Przy szczelnym układzie nie powinno być żadnych kolego.b4k pisze:Haki, takie pytanko, zadnych babelkow nie moze byc w tych przewodach przy filtrze paliwa?
[ Dodano: 19 Gru 2009 17:24 ]
W Twoim przypadku kolego - sprawdź połączenie aku - rozrusznik + kabelek od masy. Czasem zaśniedzieje i stąd takie akcje. Innym razem - przewody przy rozruszniku się urwą , albo po prostu nie łączą.yogi865 pisze:nie chodzi tu o cofanie paliwa ale oto że prąd nie dochodzi do rozrusznika i dlatego nie ma zadnej reakcji po przekrenceniu stacyjkiHaki pisze: Przeczytaj ten wątek od początku ... paliwo i jego cofanie ... pompa = i nastawnik w niej... poza tym znajdź temat pt " Golf ciężko odpala zimny lub ciepły"
Zacznij od tego.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości