no jasne to podstawa ten kabel od kostki zasila sterownik, cewke, aparat zaplonowy i wszystko na prad pod maska..
[ Dodano: 19 Gru 2009 15:51 ]
twoj kabel to czarny z zoltym paskiem idacy w wiazce do kostki stacyjki (5 przewodow)
Golf 3 problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sciagnac obudowe stacyjki i zobacz jak to wyglada. zobacz ten kabel wyjmij z kostki wiazke i ogladaj ja dokladnie czy izokacja nie jest pokruszona od przegrzania. wogole czy masz jeszcze tam izolacje na tym kablu i nie wystaje sama miedz. najlepiej to wymienic ..i tez przy okazji kostke bo jak sie grzalo to moze i juz w kostce sie cos potopilo i nie bedzie dobrego styku
koszt kostki to okolo 38 zloty . wymiana na spokojnie z godzinke no i jeszcze te kable cza zrobic dobrze i polutowac to solidnie
[ Dodano: 19 Gru 2009 16:02 ]
jak jest cieply odchodzi
wiekszy opor rozrusznika= zadszy olej . paliwo wyzszej temperatury. potrzebna mniejsza iskra do zaplonu mieszanki
[ Dodano: 19 Gru 2009 16:13 ]
a ten kabel jak sie grzeje to spada na nim napiecie jak masz przy zimie 12.5v to przy rozruchu silnika to bedzie okolo 9-10 volt to juz jest malo a jak dojda spadki na kablach, to bedziesz mial z 8-9v to..malutko cewka przy 12 voltach daje z 18kV okolo.. to ma przekladnie trafa 1500 to przy 9V masz na cewce 13.5kV to roznica jest 4500 voltow....


[ Dodano: 19 Gru 2009 16:02 ]
jak jest cieply odchodzi

[ Dodano: 19 Gru 2009 16:13 ]
a ten kabel jak sie grzeje to spada na nim napiecie jak masz przy zimie 12.5v to przy rozruchu silnika to bedzie okolo 9-10 volt to juz jest malo a jak dojda spadki na kablach, to bedziesz mial z 8-9v to..malutko cewka przy 12 voltach daje z 18kV okolo.. to ma przekladnie trafa 1500 to przy 9V masz na cewce 13.5kV to roznica jest 4500 voltow....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości