Problem z przyspieszaniem... (2.0 8V)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 12, 2009 00:05

to załozenie filtra coś zmieniło czy masz tak kiepsko od dawna, może źle podłączyłeś, tam ma być elektrozawór masz go?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 12, 2009 00:27

H@lski, kolego skup się, musisz napisać tak żeby można było zrozumieć. "Wtedy pomogło" na co, skoro jest źle dalej, kiedy się zaczęła awaria, w jakich okolicznosciach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » wt gru 15, 2009 22:07

z tym przyspieszaniem to czy czasem sprzęglo ci się nie ślizga?? obroty rosną a auto nie rwie się do przodu czy co? bo szczerze nie opisałes co się dzieje dokładnie...


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » pt gru 18, 2009 20:41

A chwilowe przytrzymanie gazu podczas tego muła daje później efekt rakiety ?
Mam coś podobnego. Powymieniałem parę rzeczy i dalej to samo.


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » sob gru 19, 2009 11:38

Mam coś podobnego. Natomiast gdy zmodyfikowałem wąż od odmy auto chodziło jak rakieta, zero mułu. Jednak po krótkim czasie musiałem dokonać ponownej modyfikacji i wszystko wróciło do swojego punktu wyjścia. Sprawdź ten wąż od odmy czy nie jest dziurawy.


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » sob gru 19, 2009 13:00

Sprawdź głównie to co wchodzi od góry do silnika, bo to lubi się przecierać.


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 263 gości