Czy to pompa paliwa? Wogole nie chodzi na Pb

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Nocny Sokół
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr sie 26, 2009 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Czy to pompa paliwa? Wogole nie chodzi na Pb

Post autor: Nocny Sokół » śr gru 16, 2009 14:23

Witam.
Z tego co czytalem inne tematy wnioskuje ze moze byc TO wlasnie....
Na benzynie ani nie zapali ani nie pojedzie....jade z 80/h przelaczam na benzyne i :ass: ...spadaja obroty i nic sie nie da zrobic...trza spowrotem na gaz...

filtr wymieniony...
bezpiecznik dobry...

bo cos tam koledzy pisali jeszcze ze moga byc wtryski zapchane? ale to na LPG tez by chyba nie chodzil albo cos nie tak by bylo...

to pewnie jeszcze niemiecka oryginalna wiec miala prawo pasc...

jakie jeszcze sposoby sprawdzenia pompy? oprocz sluchania przez wlew paliwa kiedy druga osoba przekreca kluczyk...

cos tam z wezykiem paliwa bylo zeby odlaczyc i zobaczyc czy chlusnie benzyna ale ktory ten wezyk? ....


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 16, 2009 14:29

jelon1030 pisze: ale ktory ten wezyk?
przy wtrysku, od króćca ze strzałą w kirunku wtrysku odłącz. Powinno być nawet bez włączenia zapłonu ciśnienie resztkowe (naczynie i uwaga na gorący wydech). Jesli będzie sprawdź połączenia kabli bo masz kabel wtryskiwacza przceiety i dołaczony albo do przekaźnika albo do centralki w kabinie. To mogło zaszwankować.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Nocny Sokół
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr sie 26, 2009 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Nocny Sokół » śr gru 16, 2009 14:57

nie cyka nic jak sie przekreci zaplon a druga osoba naslucha od wlewu...


mozesz na obrazkach? tzn te kable
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 15:00 przez Nocny Sokół, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 16, 2009 19:22

jelon1030 pisze:mozesz na obrazkach?
w każym aucie inaczej rbią temu piszę opisowo. Przecięty jest kabel wtryskiwacza, wtyczka do wtrysku u góry z czterema kablami


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Nocny Sokół
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr sie 26, 2009 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Nocny Sokół » czw gru 17, 2009 20:02

jutro sie od rana za to biore :)

pompe paliwa mam do wyboru 2...

za 100zl nie wiem jaka ale napewno nie kupa zadne bo to od znajomego...

i Bosch za 150zl ....

tylko wlasnie :grin: sprawa do Was... powinna byc 1,2 Bar tak? bo byla jeszcze do wyboru 3 Bar ...


II


Ale.... najpierw posprawdzam czy to napewno pompa...


Bo mozliwe tez ze ktorys z przekazników? Albo wtyczka zasniedziala??
Ktory jest od pompy... i jak sprawdzic czy walniety?

Wogole w tych przekaznikach mam kilka wolnych miejsc :grin: to dobrze? ...


Mozna pompe na krotko do aku podlaczyc zobaczyc czy dziala??

i czy da rade zobaczyc czy jest napiecie przy wtyczce za pomoca np kabelkow i zarowki postojowej? :D bo nie mam miernika....


Obrazek

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw gru 17, 2009 21:39

można sprawdzić za pomocą żarówki z tyłu we wtyczce pod deklem(2 szerokie piny, brązowy to masa)


Obrazek

Awatar użytkownika
Nocny Sokół
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr sie 26, 2009 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Nocny Sokół » czw gru 17, 2009 21:50

dzieki ;) nie chcialem pompy prosto do aku bo moze inny amper i gdyby byla dobra to szlag by ja mogl trafic...tzn takie moje przypuszczenia

i jeszcze bym prosil o odpowiedz na ta czesc
tylko wlasnie :grin: sprawa do Was... powinna byc 1,2 Bar tak? bo byla jeszcze do wyboru 3 Bar ...


II
Bo mozliwe tez ze ktorys z przekazników? Albo wtyczka zasniedziala??
Ktory jest od pompy... i jak sprawdzic czy walniety?


Obrazek

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw gru 17, 2009 22:08

pompa ma mieć 1,2 bara i sprawdz najpierw prąd i jak sie pojawi przez ok 2 sek po włączeniu zapłónu to wykluczy ci uszkodzenia w instalacji el.


Obrazek

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » czw gru 17, 2009 22:42

jeson pisze:sprawdz najpierw prąd i jak sie pojawi przez ok 2 sek po włączeniu zapłónu to wykluczy ci uszkodzenia w instalacji el.
tak to sie zgadza ale jak bedzie miał odłączoną pompe i nie bedzie cisnienia to napiecie sie pojawi na dłużej bo czujnik cisnienia nie wyłączy pompy

najprostrzy sposub na sprawdzenie czy pompa działa to zdjęcie wężyka paliwowego włożenie go do pustej butelki plastikowej żeby nie narozlewać i przekręcenie kluczyka
http://www.allegro.pl/item847200549_sil ... 000km.html na tej aukci na 3 zdjęciu widać te wężyki od paliwa po lewej stronie wtrysku musisz zdjąć ten z przodu silnika czyli ten bliżej dekla głowicy :bajer:



Awatar użytkownika
Nocny Sokół
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr sie 26, 2009 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Nocny Sokół » pt gru 18, 2009 14:08

ok dostalem sie prawie do pompy :P ... Ten dekielek zdjalem i ukazaly sie przewody elektryczne ktore rozumiem ze mam rozlaczyc... a te wezyki wszystkie tez? wyjscie i doplyw paliwa... a ten trzeci to co? tez rozlaczyc?


Obrazek

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pt gru 18, 2009 14:16

Po co będziesz węże rozłączał?
Podaj napięcie i posłuchaj czy brzęczy -jak tak to raczej na 99,99% pompuje.



Awatar użytkownika
Nocny Sokół
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr sie 26, 2009 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Nocny Sokół » pt gru 18, 2009 14:20

czyli moge ja na krotko do aku podlaczyc?


o te weze mi chodzi jak juz bede wymienial


Obrazek

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pt gru 18, 2009 14:33

jelon1030 pisze:czyli moge ja na krotko do aku podlaczyc?
możesz poprostu podaj minus a na moment dotknij plusem .
jak ruszy to masz pompę ok -po co ją bedziesz wymieniał?



Awatar użytkownika
Nocny Sokół
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr sie 26, 2009 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Nocny Sokół » pt gru 18, 2009 16:35

nie dziala...

trza wyciagnac stara...

utknalem...

Obrazek

jak ja teraz wyciagnac? bo to w calosci przez ten otwor nie wyjdzie ;/ wogole cos ja tam trzyma... mam na sile ciagnac?


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości