
W taki pas wymiarami orygilany skraplacz z MK3 nie podejdzie, ale planuje zarzucić z Polo 6N.

Moje pytania do Was: Czy koniecznie powinienem pchać się w wymianę pasa na ten z dwoma wiatrakami? Chodzi oto że moja chłodnica silnika ma wyprowadzenia węży na strone kierowcy, a wszystkie duże chłodnice z tego co widziałem na stone pasażera. Czy może założyć pas na szeroką chłodnicę.

Dla silnika mała chłodnica robi robotę, ale zastanawiam się jaki wpływ na wydajność klimkatyzacji miałby ten mniejszy skraplacz z Polówki. Następna sprawa to czy ilość czynnika chłodniczego klimy w takim wypadku się rónież zmniejszy czy zostawić to gosciom od nabijania? Czy idąc po najmniejszej lini oporu wystarczy że założę przekaźnik "13" i mam rozwiązaną sprawę sterowania wentylatorem czy coś pominąłem? Rozumiem że na "podwójny pas" idzie całkiem inny, szerszy przekaźnik. Piszcie proszę rady i wskazówki czy dobrze kombinuje. Z góry dziękuję.