Katalizator/napowietrzony układ/ Duze spalanie/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Badi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw cze 18, 2009 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Katalizator/napowietrzony układ/ Duze spalanie/

Post autor: Badi91 » czw gru 17, 2009 21:57

Witam
Już wcześniej pisałem o swoim problemie z niedogrzanym silnikiem ale tematy tu strasznie szybko giną... :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3462141#3462141

I mam jeszcze kilka pytań trochę z innej beczki:
1) Czy zepsuty katalizator może powodować błędy sondy lambda??
2) Czy zapowietrzony układ (nieszczelny zbiorniczek) mógł by spowodować to że płyn dogrzewa się do 70''
3) czy układ klimatyzacji może być związany w nagrzewaniem się płynu chłodniczego???

Generalnie wszyscy mówią że do wymiany jest termostat jeśli silnik się nie dogrzewa ja swój wymieniłem, wymieniłem też czujnik temperatury i nic się nie zmieniło dosłownie nic... Jak jadę temperatura 70" stoję w korku czy coś to rośnie do 90" włącza się wiatrak i spada do 80" ale ruszam i po chwili jest znowu 70". Ostatnio w akcie desperacji zasłoniłem prawie całą chłodnice dosłownie zostało 10cm2 odkrytej i nic to nie dało temperatura 70" może 75". Więc szukam innych możliwości dlatego pytanie o nieszczelny układ.

Byłem na komputerze nie pokazał żadnych błędów związanych z układem chłodzenia jedynie z sondą lambda (która była niedawno wymieniana nie wiem czy to nie sa stare błędy ale coś mi się nie wydaje... stąd pytanie 1) i z obrotomierzem (tu nie wiem o co chodzi bo wszystko działa ok... numer błędu 00513)
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 21:59 przez Badi91, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw gru 17, 2009 22:23

zepsuty cat moze pokazac błąd sondy ale to myśle ze w bardzo skrajnych przypadkach.
U mnie w vr6 pokazywało sonde uszkodzona ale wymieniłem kable WN i świece i błędu nie ma :chytry:
raczej do nie dogrzanego motoru zaczął bym od termostatu a nie korka czy klimy


Obrazek

Badi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw cze 18, 2009 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Badi91 » czw gru 17, 2009 22:37

właśnie generalnie chodzi mi o to czy może tak być czy nie Bo ja sie nie znam wiec tak mi sie zdaje. Mam nowe świece (4000km maja przejechane) i nowe kable jest tez nowa sonda wszystko ma okolo 4000km przejechane dlatego pytam czy możliwe jest właśnie to z katalizatorem. termostat i czujnik też juz wymieniałem. i dla tego pytam czy nieszczelny układ może tak zmniejszyć temperaturę albo czy klima ma coś wspólnego z chłodzeniem bo mam do wymiany chłodnicę klimatyzacji i generalnie ona nie jest nabita



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości