Przegrzewanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukasz2116
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:51
Lokalizacja: Dąbrovwa Górnicza , Sonovwiec , Będzin , Glivwice

Przegrzewanie silnika

Post autor: lukasz2116 » czw gru 17, 2009 18:23

Witam wszystkich !!!!
Mam nastepujacy problem z vw Golf III 1,8 91 rok. Przejechałem 12 km i nagle kontrolka temperatury wskoczyla na 110 stopni , i pojawila sie para i nie swiecila sie kontrolka czerwwona .Trzy tygodnie temu byla wymieniona pompa wodna. Czy wie ktoś co sie dzieje z moim mk3 prosze o pomoc. :( piszcie malwina_lukasz@interia.pl lub na gg 8101191



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 17, 2009 19:03

sprawdziłeś czy płyn nie wyciekł?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Re: Przegrzewanie silnika

Post autor: Fucker » czw gru 17, 2009 20:56

lukasz2116 pisze: Witam wszystkich !!!!
Mam nastepujacy problem z vw Golf III 1,8 91 rok. Przejechałem 12 km i nagle kontrolka temperatury wskoczyla na 110 stopni , i pojawila sie para i nie swiecila sie kontrolka czerwwona .Trzy tygodnie temu byla wymieniona pompa wodna. Czy wie ktoś co sie dzieje z moim mk3 prosze o pomoc. :( piszcie malwina_lukasz@interia.pl lub na gg 8101191

A po wymianie pompy dolewałeś płynu po dobrym nagrzaniu silnika? Bo po wymianie i przejechaniu kilkunastu kilometrów układ się odpowietrza i przeważnie jak ostygnie brakuje płynu i trzeba dolać.



Awatar użytkownika
lukasz2116
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:51
Lokalizacja: Dąbrovwa Górnicza , Sonovwiec , Będzin , Glivwice

Post autor: lukasz2116 » czw gru 17, 2009 20:56

Paweł Marek pisze:sprawdziłeś czy płyn nie wyciekł?
tak nie było wycieku

[ Dodano: 17 Gru 2009 20:01 ]
A po wymianie pompy dolewałeś płynu po dobrym nagrzaniu silnika? Bo po wymianie i przejechaniu kilkunastu kilometrów układ się odpowietrza i przeważnie jak ostygnie brakuje płynu i trzeba dolać.[/quote]


tak właśnie było zrobione



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw gru 17, 2009 21:04

Przy operacji zlewania i napełniania układu płynem oraz jego odpowietrzania (odpowietrzanie przeprowadza się "samo" poprzez pozostawienie silnika na wolnych obrotach aż do włączenia się wentylatora chłodnicy) - więc przy tych działaniach ogrzewanie musi być ustawione na maksimum, inaczej nagrzewnica nie uczestniczy w odpowietrzaniu!



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw gru 17, 2009 21:08

Zico63b pisze:więc przy tych działaniach ogrzewanie musi być ustawione na maksimum, inaczej nagrzewnica nie uczestniczy w odpowietrzaniu!
Nie siej herezji na forum :bajer:
Nagrzewnica cały czas ma obieg,reguluje się jedynie jej przysłoniecie :bajer:



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw gru 17, 2009 21:22

A nie nalałeś przypadkiem samego płynu ??

Koncentraty muszą być zmieszane w odpowiedniej proporcji z wodą nie można nalać do układu samego koncentratu.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw gru 17, 2009 21:26

Fakt, sytuacja podobna jak z niedawną dyskusją o kolizyjności silnika ABU. W "pewnej mądrej książce" to właśnie wyczytałem o nagrzewnicy, zawsze tak robiłem i jak widać - niepotrzebnie. Popatrzyłem na rysunki - nie ma zaworu nagrzewnicy :cry:
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 21:50 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 385 gości