Przegrzewanie silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lukasz2116
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:51
- Lokalizacja: Dąbrovwa Górnicza , Sonovwiec , Będzin , Glivwice
Przegrzewanie silnika
Witam wszystkich !!!!
Mam nastepujacy problem z vw Golf III 1,8 91 rok. Przejechałem 12 km i nagle kontrolka temperatury wskoczyla na 110 stopni , i pojawila sie para i nie swiecila sie kontrolka czerwwona .Trzy tygodnie temu byla wymieniona pompa wodna. Czy wie ktoś co sie dzieje z moim mk3 prosze o pomoc. piszcie malwina_lukasz@interia.pl lub na gg 8101191
Mam nastepujacy problem z vw Golf III 1,8 91 rok. Przejechałem 12 km i nagle kontrolka temperatury wskoczyla na 110 stopni , i pojawila sie para i nie swiecila sie kontrolka czerwwona .Trzy tygodnie temu byla wymieniona pompa wodna. Czy wie ktoś co sie dzieje z moim mk3 prosze o pomoc. piszcie malwina_lukasz@interia.pl lub na gg 8101191
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Re: Przegrzewanie silnika
lukasz2116 pisze: Witam wszystkich !!!!
Mam nastepujacy problem z vw Golf III 1,8 91 rok. Przejechałem 12 km i nagle kontrolka temperatury wskoczyla na 110 stopni , i pojawila sie para i nie swiecila sie kontrolka czerwwona .Trzy tygodnie temu byla wymieniona pompa wodna. Czy wie ktoś co sie dzieje z moim mk3 prosze o pomoc. piszcie malwina_lukasz@interia.pl lub na gg 8101191
A po wymianie pompy dolewałeś płynu po dobrym nagrzaniu silnika? Bo po wymianie i przejechaniu kilkunastu kilometrów układ się odpowietrza i przeważnie jak ostygnie brakuje płynu i trzeba dolać.
- lukasz2116
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:51
- Lokalizacja: Dąbrovwa Górnicza , Sonovwiec , Będzin , Glivwice
tak nie było wyciekuPaweł Marek pisze:sprawdziłeś czy płyn nie wyciekł?
[ Dodano: 17 Gru 2009 20:01 ]
A po wymianie pompy dolewałeś płynu po dobrym nagrzaniu silnika? Bo po wymianie i przejechaniu kilkunastu kilometrów układ się odpowietrza i przeważnie jak ostygnie brakuje płynu i trzeba dolać.[/quote]
tak właśnie było zrobione
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przy operacji zlewania i napełniania układu płynem oraz jego odpowietrzania (odpowietrzanie przeprowadza się "samo" poprzez pozostawienie silnika na wolnych obrotach aż do włączenia się wentylatora chłodnicy) - więc przy tych działaniach ogrzewanie musi być ustawione na maksimum, inaczej nagrzewnica nie uczestniczy w odpowietrzaniu!
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Fakt, sytuacja podobna jak z niedawną dyskusją o kolizyjności silnika ABU. W "pewnej mądrej książce" to właśnie wyczytałem o nagrzewnicy, zawsze tak robiłem i jak widać - niepotrzebnie. Popatrzyłem na rysunki - nie ma zaworu nagrzewnicy
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 21:50 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 145 gości