golf mk3 1z 90 ps turbo ładuje 1 bara potem 0,5??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

golf mk3 1z 90 ps turbo ładuje 1 bara potem 0,5??

Post autor: arturkw » wt gru 15, 2009 17:45

witam panowie otóż założyłem dzis wskaźnik ciśnienia doładowania i przetestowałem autko , ale cos dziwnego sie dzieje turbinka szybko wstaje i do 3000 obrotów pompuje 1bara ale jak sie przekroczy 3000 to cisnienie spada do 0,5-0,6? tak jak by gdzies sie upuszczało?? co robic czy to normalne??

Moc jest ta sama niema zadnego spadku, ciągnie równo i nie kopci.
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 17:47 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

Post autor: trzeci5 » czw gru 17, 2009 15:15

Witam przetestuj jeszcze raz ,ale nie wciskaj gazu w podłoge tylko stopniowo przyśpieszaj i obserwój co się dzieje,i napisz co zaobserwowałeś pozdrawiam..


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt gru 18, 2009 11:41

arturkw, niestety wskaźnik cisnienia doładowania może przekłamywać wartości, najlepiej VAGiem zlogować grupę 011 żeby stwierdzić co się dzieje z ciśnieniem.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » ndz gru 27, 2009 00:32

a wiec panowi chyba jest ok, a wiec jak jade spokojnie wcisne pedał do deski i idzie szybko do 1,1 i spada do 0,8 i trzyma cały czas 0,8 jak puszcze pedał i raptownie wcisne to 1,1 a potem spada 0,8 i trzyma.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz gru 27, 2009 01:23

a wiec panowi chyba jest ok, a wiec jak jade spokojnie wcisne pedał do deski i idzie szybko do 1,1 i spada do 0,8 i trzyma cały czas 0,8 jak puszcze pedał i raptownie wcisne to 1,1 a potem spada 0,8 i trzyma.
Tak powinno być.Jak się gwałtownie da gazu to ładuje 1,1-1,2 bar ale zbija zaraz do 0,8-0,9bar
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 01:24 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości