Zalozylem chip do 90PS, wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
rdzik 24 a spytaj gościa czy ma "CZIPA" do turbo power gtiidtii super JR ???
a tak na serio to zwróc ten szajs, wracaj do seri i poczytaj na forum, bedziesz wiedział co zrobic aby było bezpiecznie.
nie przejmuj sie tak, kazdy kiedyś zaczuna przygode z grzebaniem w autkach.
pozdrawiam i powodzenia
a tak na serio to zwróc ten szajs, wracaj do seri i poczytaj na forum, bedziesz wiedział co zrobic aby było bezpiecznie.
nie przejmuj sie tak, kazdy kiedyś zaczuna przygode z grzebaniem w autkach.
pozdrawiam i powodzenia
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 14:18 przez tberent, łącznie zmieniany 1 raz.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
zgadza sie zwróć ten syf; tylko nie sprzedawaj golfa , poprostu nie wiedziałeś o co kaman, kupiłeś bo tanio i tyle, nie zrażaj sie kręcenie silnika to nie jest taka prosta sprawa, poprostu trzeba było wcześniej do nas zawitać i troszke poczytać, ale bądźmy dobrej myśli, że sprzedawca odda kasetberent pisze:rdzik 24 a spytaj gościa czy ma "CZIPA" do turbo power gtiidtii super JR ???
a tak na serio to zwróc ten szajs, wracaj do seri i poczytaj na forum, bedziesz wiedział co zrobic aby było bezpiecznie.
nie przejmuj sie tak, kazdy kiedyś zaczuna przygode z grzebaniem w autkach.
pozdrawiam i powodzenia
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
to żeś odgrzał kotletaSteinway pisze:to ja założę do swojego wolnossącego!!!! BUAHAHAHA
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
www.tune-up.pligor2380 pisze:witam moze ktos polecic jakis zaklad do tuningu w Trujmiescie
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 19:38 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
eee...nie możliwe. Ja mam padnięte ecu najprawdopodobniej (temat w podpisie) i znajomy (zna się na rzeczy) zrobił mi jakimś mykiem zwiększenie dawki,żeby miał w granicach 90koni,póki nie wymienię ecu (dotychczas sdi było moją ligą) no i cholera jak w mordę strzelił wychodzi mi między 9.5-10.5 (dla 5-6 pomiarów na płaskim).cowboy pisze:stawiam ze z 15 sekund
ja mk3 mając około 140KM miałem 80-120km/h na V biegu około 8,5-9 sekund jesli dobrze pamietam, na IV biegu chyba koło 6
metoda pomiaru stoper i gaz jednoczesnie
[ Dodano: Pią Gru 18, 2009 01:20 ]
Może ja dostałem nogawki dłuższe i trochę cm w pasie...plus trochę słomy z butów(bo cieplej)Ludzie kupilem garnitur od kolesia z allegro. Nie chcial moich wymiarow, nie podalem mu wiec niczego pozatym ze mam 176cm i jestem mezczyzna. Teraz jak go zakladam to rekawy ma troche za dlugie, i marszczy sie na plecach ale chyba jest ok bo spodnie z dupy nie spadaja.
Doradzcie mi czy moge isc tak na miasto czy wiochy nie bedzie....?
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
eee...nie możliwe.phanteon pisze:cowboy napisał/a:
stawiam ze z 15 sekund
ja mk3 mając około 140KM miałem 80-120km/h na V biegu około 8,5-9 sekund jesli dobrze pamietam, na IV biegu chyba koło 6
metoda pomiaru stoper i gaz jednoczesnie
eee...nie możliwe. Ja mam padnięte ecu najprawdopodobniej (temat w podpisie) i znajomy (zna się na rzeczy) zrobił mi jakimś mykiem zwiększenie dawki,żeby miał w granicach 90koni,póki nie wymienię ecu (dotychczas sdi było moją ligą) no i cholera jak w mordę strzelił wychodzi mi między 9.5-10.5 (dla 5-6 pomiarów na płaskim).
z 9 sekund ma ok 140konne mk3, też mam tyle co podał cowboy
mówimy o Vbiegu , chyba że mierzyłeś na IV
znalazłem gdzieś swoje dawne zapiski, no chyba że to są dane jak miałem serie, ale nie wydaję mi się
Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 11:31 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.
dobra znalazłem swój wpis z 2006 r kiedy miałem jeszcze serię AFN (shamowana na 119KM)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42480&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42480&start=0
cowboy pisze:Moje pomiary TDI-AFN
80-120 km/h - IV bieg - 6,5 s
80-120 km/h - V bieg - 8,6 s
120-160 km/h - V bieg - 12,3 s
0-120 km/h - 10,2 s
na kołach zimówkach 175/65/14..Po zamianie kołek na letnie alusy 195/50/15 pewnie sie troszke poprawie bo są jakby mniejsze
Aha- dane ORIENTACYJNE mierzone stoperem wg wskazań licznika...
Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 16:37 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości