Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
nurkowanie przodu można wyregulować na kolektorze od tylnych tarcz (lub utwardzeniu przedniego zawiasu), jednak jeżeli masz seryjne springi to bym go nie ruszał (nie wiem jak jest w pasku).
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 16:03 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
podpinam się pod temat..... reasumując czy zakładając girling 60 od s2 można spokojnie założyć tarcze 280 mm i nie martwić się że będzie coś nie tak?( blokowanie tarcz itp) czy pasuje każda zwrotnica z golfa, która ma przykręcane jarzmo do grilnig ??jakei problemy można napotkać przy takim swapie? poproszę krótko, zwięźle i na temat
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
vwEmil czytać się nie chce?? :green_fuck:
cowboy pisze:girling 60 dwutłoczkowy siada na zwrotnice mk3 PnP na tarcze 280/22
TheBiSHoP pisze:jest tylko jedno ale. zacisk z s2 jest na tarcze 276 a nie 280. Warto przed założeniem stoczyć lekko tarcze od G60 po potrafią zablkkować się w zacisku po rozgrzaniu.
cowboy pisze:po założeniu girlinga60 na tarcze 280 i tak część klocka wystaje poza tarcze, więc dodatkowe staczanie na 276 nie ma sensu, bo jeszcze więcej klocka bedzie wystawac
Jak widzisz pasują na każdą zwrotnicę z przykręcanym jarzmem. Czy będzie rzeźba? Z tego co można wyczytać to będzie bo S2 są pod tarcze 276 i są przypadki blokowania tarcz. Co do np. czy przewody będą pasować i ewentualnie na jakie zmienić to niech się TheBiSHoP i cowboy wypowiedzą.TheBiSHoP pisze:O takim przypadku słyszałem od właścicela Tune-Up z Gdańska więc z dosyć sprawdzonego źródła
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
no tak...pytałem bo tu są dwie sprzeczne informacje że toczyć tarcze i że nie warto bo klocek będzie bardziej wystawał.....no i teraz takie pytanie skoro w s2 były ciut mniejsze tarcze to rozumiem że tam też wystawał klocek??? czy jest inna odległość zacisku od tarczy??? no i rozumiem ze felunek 15' wchodzi bez problemu
http://motoallegro.pl/item870434208_zac ... ng_60.html
co sądzicie o tych??wyglądają jak dwa zaciski na jedną stronę bo odpowietrzniki są w innych miejscach
http://motoallegro.pl/item870434208_zac ... ng_60.html
co sądzicie o tych??wyglądają jak dwa zaciski na jedną stronę bo odpowietrzniki są w innych miejscach
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 15:48 przez vwEmil, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Wiem że niektórzy mają zaciski z S2 w Mk2, ale pewnie będziesz musiał sam ich znaleźć i zapytać na PW, bo tu mogą nie trafić
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 20:43 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
Apropo zacisku na tarcze 280 z golfa 3 Gti czy tez B3 Vr6, mowa o Lukas lub Girling 54.
Wiadomo że są dwie odmiany tych zacisków, jeśli ktoś nie jest pewny to dzięki użytkownikowi Cowboy wiadomo że te na tarcze 280/22 mają szerokość ok 64 mm od tłoczka(max wciśnięty) do krawędzi zacisku natomiast ten drugi ma ok 54 mm i jest na tarczę 256 i 239 , różnią się klockami.
Pozdr
Dawid
Wiadomo że są dwie odmiany tych zacisków, jeśli ktoś nie jest pewny to dzięki użytkownikowi Cowboy wiadomo że te na tarcze 280/22 mają szerokość ok 64 mm od tłoczka(max wciśnięty) do krawędzi zacisku natomiast ten drugi ma ok 54 mm i jest na tarczę 256 i 239 , różnią się klockami.
Pozdr
Dawid
Zaczynam niedługo swap hamulców w moim Rp-ku, mam z przodu 239mm niewentylowane i wkładam heble 280mm z Corrado G60.
Co będę potrzebował do swapu z 239mm na 280mm?
Corrado G60 ma wszystkie te elementy potrzebne do swapu takie same jak Golf II? Wszystko podejdzie bez problemu?
I drugie pytanie: gdzie można kupić nowe czopy do tylnych hamulców tarczowych z GTI?
Co będę potrzebował do swapu z 239mm na 280mm?
Corrado G60 ma wszystkie te elementy potrzebne do swapu takie same jak Golf II? Wszystko podejdzie bez problemu?
I drugie pytanie: gdzie można kupić nowe czopy do tylnych hamulców tarczowych z GTI?
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 21:18 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Pompy wcale nie musisz zmieniać, u mnie fajnie daje rady. Corek G60 ma wszystko to samo co Mk2 G60. Wszystko powinno pasować. Jeżeli masz w dobrej cenie to bierz, są tańsze opcje opisane tu w temacie (gdzieś w połowie). Jak zabierasz się do swapu to przeczytaj całość
[ Dodano: 18 Sty 2010 18:20 ]
A czopy to np w IC lub na allegro.
[ Dodano: 18 Sty 2010 18:20 ]
A czopy to np w IC lub na allegro.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości