Problem przy odpalaniu przy niskiej temp

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw gru 17, 2009 01:24

dokladnie tam


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw gru 17, 2009 01:24

golfikdina pisze:Dzięki Haki za pomoc napewno sprawdzę jak nie pomoze to z tym filtrem.

Dobra to juz prawie jarze zawleczke wypiąć , tylko nie do konca wiem gdzie jest ten plastkiowy krociec ? to jest ten plastki gdzie była ta zawleczka ?
Plastikowy króciec - korek spustowy masz od spodu filtra.... takie pokrętło.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 01:24

A co do filtra paliwa to będę go wymieniał w poniedziałek ;]



golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 01:25

Aha Dobra to juz chyba rozumiem

Wyciągnąć zawleczkę
ten plastki który jest od spodku filtra odkręcic i podstawić tam jakiś słoiczek i zobaczyć co leci jak woda o wylec i sprawdzic czy zadziałało to a jak ropa to znaczy ze to jest inna przyczyna tak ?



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw gru 17, 2009 01:29

tak zrob,napisz jaka bedzie reakcja i bedziemy dalej myslec, w tych silnikach vag duzo pomaga oszczedza czas i pieniadze w naprawy metoda prób i błędow
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 01:30 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw gru 17, 2009 01:30

Tak - tylko nie spodziewaj się tam litrów wody :bajer: jak będzie to drobina. Kup nowy filtr paliwa i powietrza. I oba wymień , pamiętaj by zalać ropą filtr paliwa - to pompka nie będzie musiała ciągnąć za mocno do wtryskiwaczy. Sprawdź też to powietrze w wężykach ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 01:31

Dzięki wielkie za pomoc jutro z samego rana sprawdę to i zobaczymy jaki będzie efekt ;]
Dam znać okolo 10 jak poszło ;]
Dobranoc ;] i Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc ;]



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw gru 17, 2009 01:42

Ja postaram się wbić na net i forum wieczorem zależy od hotelu do jakiego trafię w B.Podlaskiej , bo teraz nadaję z Wawy... :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw gru 17, 2009 02:25

Kolego golfikdina, ja bym Ci radził podłączyć auto pod kompa i sprawdzić grzanie świec żarowych (trzeba włączyć test i popatrzeć na włączona lampkę oświetlenia wnętrza pojazdu) i STATYCZNY POCZĄTEK WTRYSKU PALIWA (000; BASIC SETTINGS; TDI TIMING; punkt na środkowej kresce)a później resztę. Nastawnik pompy zostaw w spokoju.

[ Dodano: 17 Gru 2009 01:26 ]
I jeszcze czujnik temp. płynu (na zimnym silniku ma pokazywać temp. otoczenia)



yogi865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 17, 2009 22:30
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: yogi865 » czw gru 17, 2009 22:52

Witam wszystkich Mam od 2 miesiecy golfa IV 1,9tdi 110km 99r wczoraj gdy przymroziło do ok -9 mój golfik nir odpalił przekręciłem kluczyk kontrolki zgasły i tylko tykniecie zero ruchu rozrusznika druga próba zakrecił odpalił z małym problemem pochodził z 2 minuty wyłaczyłem go, po 15 minutach chce go odpalić i lipa nawet nie zakrecił!!! podejrzewałem że to może aku i zakupiłem nowy ale lipa nie zapalił mi!! Miesiąc temu wynieniłem filtr paliwa tankuje paliwko na bp ale niczego nie dolewam do paliwa! co może być tego przyczyna myśle jeszcze o świecach ale nie jestem pewny do czasu tego mrozu silnik dobrze pracował nie było widać jakiś problemów!! Prosze o pomoc i z góry dziekówka


yogi hehe

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt gru 18, 2009 00:39

yogi865 pisze:Witam wszystkich Mam od 2 miesiecy golfa IV 1,9tdi 110km 99r wczoraj gdy przymroziło do ok -9 mój golfik nir odpalił przekręciłem kluczyk kontrolki zgasły i tylko tykniecie zero ruchu rozrusznika druga próba zakrecił odpalił z małym problemem pochodził z 2 minuty wyłaczyłem go, po 15 minutach chce go odpalić i lipa nawet nie zakrecił!!! podejrzewałem że to może aku i zakupiłem nowy ale lipa nie zapalił mi!! Miesiąc temu wynieniłem filtr paliwa tankuje paliwko na bp ale niczego nie dolewam do paliwa! co może być tego przyczyna myśle jeszcze o świecach ale nie jestem pewny do czasu tego mrozu silnik dobrze pracował nie było widać jakiś problemów!! Prosze o pomoc i z góry dziekówka
Przeczytaj ten wątek od początku ... paliwo i jego cofanie ... pompa = i nastawnik w niej... poza tym znajdź temat pt " Golf ciężko odpala zimny lub ciepły"


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

yogi865
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 17, 2009 22:30
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: yogi865 » pt gru 18, 2009 18:47

Haki pisze: Przeczytaj ten wątek od początku ... paliwo i jego cofanie ... pompa = i nastawnik w niej... poza tym znajdź temat pt " Golf ciężko odpala zimny lub ciepły"
nie chodzi tu o cofanie paliwa ale oto że prąd nie dochodzi do rozrusznika i dlatego nie ma zadnej reakcji po przekrenceniu stacyjki


yogi hehe

Awatar użytkownika
b4k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:35
Lokalizacja: OśVWięcim | KrakóVW
Kontakt:

Post autor: b4k » pt gru 18, 2009 21:53

Haki, takie pytanko, zadnych babelkow nie moze byc w tych przewodach przy filtrze paliwa?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob gru 19, 2009 18:22

b4k pisze:Haki, takie pytanko, zadnych babelkow nie moze byc w tych przewodach przy filtrze paliwa?
Przy szczelnym układzie nie powinno być żadnych kolego.

[ Dodano: 19 Gru 2009 17:24 ]
yogi865 pisze:
Haki pisze: Przeczytaj ten wątek od początku ... paliwo i jego cofanie ... pompa = i nastawnik w niej... poza tym znajdź temat pt " Golf ciężko odpala zimny lub ciepły"
nie chodzi tu o cofanie paliwa ale oto że prąd nie dochodzi do rozrusznika i dlatego nie ma zadnej reakcji po przekrenceniu stacyjki
W Twoim przypadku kolego - sprawdź połączenie aku - rozrusznik + kabelek od masy. Czasem zaśniedzieje i stąd takie akcje. Innym razem - przewody przy rozruszniku się urwą , albo po prostu nie łączą.

Zacznij od tego.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości