Problem przy odpalaniu przy niskiej temp

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Problem przy odpalaniu przy niskiej temp

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 00:21

WItam problem mam mianowicie taki, iż rano wstane ide do auta rozrusznik kręci ale auto nie zapala nawet jak zagrzeje 2-3 razy siwiece. Akumulator naładowany więc to odpada. Aby go rano odpalic musze go zepchac z górki jakieś i po 5 m odpali . Albo po około 10 m na prostym odcinku i tez odpali , i potem jak rano odpali , to juz w ciągu dnia nie mam problemów z jego odpalaniem do następnego poranka i tak mam od momentu jak tem spadła ponizej 5 stopni C. Myślę że świece jakaś albo jakieś nie świecą ale wolałem się spytać tutaj expertów. Z góry dziękuje za pomoc.
Auto:
GOLF III
1.9 TDI 90km
95r



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw gru 17, 2009 00:43

Fachowców powiadasz ... nie wiem czy nim jestem ,ale pomogę.
Na początku sprawdź kolego - filtry - paliwa zwłaszcza , następnie - sprawdź czy nie masz powietrza w paliwie ( zobaczysz w wężykach ) i sprawdź z samego rana - czy paliwo się nie cofa.
Jeśli to nie pomoże - to stawiam jeszcze na nastawnik w Pompie - i jego czyszczenie .

Sprawdź i napisz....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw gru 17, 2009 00:47

rozrusznik mocno kreci ?,jak juz odpali to normalnie pracuje silnik? i taka porada nie odpalaj go na popych moze pasek rozrzadu przeskoczyc, diesel ma wiekszy stopien sprezania od benzyniakow i wieksze opory na pasek ida, ma odpalac za pomoca rozrusznika


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 00:55

Rozrusznik mocno kręci ale nie zapala. Tak jak odpali silnik juz rano to przez caly dzien bd chodzil silnik i odpalal za 1 razem chyba ze dojdzie tak okolo temp ponizej 0 to nawet po 3h ja k bd auto stało nie zapali normalnie. Wiem Wiem nie mozna disla odpalac na popych no ale jak inaczej go odpale tylko tak ;/

Haki

Jak mam sprawdzić filtr paliwa ?
Jeśli bym miał w wężykach powietrze to co z tym zrobic i czy to tez moze być przyczyną?
I jak mam sprawdzic czy paliwo się nie cofa ? Ktoś ma kręcić rozrusznikiem a ja mam patrzeć na werzyk ?
Przepraszam za takie pytania ale jestes nowicjusz w tych sprawach bo to jest moje 1 auto.
Z góry dzięki za pomoc .
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 00:56 przez golfikdina, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw gru 17, 2009 01:03

w filtrze jest taki plastikowy korek od spodu , przez niego spuszcza sie wode, zobacz ile jej tam masz


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 01:03

To się odkręca czy widać to przez to ? I jeśli by tam była wodą czy moge sam spuścić tą wodę ?
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 01:06 przez golfikdina, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw gru 17, 2009 01:05

podstaw maly sloiczek odkrec troche ten korek, i wypnij przewody z gory wtedy zleci caly syf z filtra

[ Dodano: 17 Gru 2009 00:06 ]
zawleczke wyciagnic i wyjmij ten plastikowy krociec z przwodami


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 01:09

Czyli odkręcic korek , wypiąć jakąś wtyczke co tam jest z przewodami , i takie kółeczko gdzie wchodzą węzyki odkręcić tak ? Dobrze rozumiem ?



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw gru 17, 2009 01:13

przy filtrze paliwa z gory bedziesz widzial przewody gumowe wchodza do takiego plastikowego krocca ktory jest zamocowany w filtrze zawleczka, a w filtrze od spodu jest taki korek plastikowy z kawalkier rurki, podstaw tam sloiczek odkrec korek troszke i wypnij zawleczke ,wtedy zleci z filtra paliwo albo woda


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 01:14

A jeśli zleci paliwo to co ?

[ Dodano: 17 Gru 2009 00:16 ]
http://vwgolf.pl/porady/filtr/8.jpg

tutaj jest fotka z filtra paliwa z vw
I teraz na wzór tego wypiąć wszystkie te gumowe przewody ? I zawleczke wyciągnąć , i pod filtrem odkręcić troche korek i podstawić tam słoiczek tak ?



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw gru 17, 2009 01:17

to ok,znaczy ze niemasz wody w filtrze i szukamy dalej

[ Dodano: 17 Gru 2009 00:18 ]
wypnij tylko ta niebieska zawleczke i wyciagnij ten plastikowy krociec troszke zeby powietrza zassalo i zlecialo paliwko od spodu


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw gru 17, 2009 01:18

golfikdina pisze:Czyli odkręcic korek , wypiąć jakąś wtyczke co tam jest z przewodami , i takie kółeczko gdzie wchodzą węzyki odkręcić tak ? Dobrze rozumiem ?

Ja nowicjuszem nie jestem - jak napisałeś wyżej :bajer: odnośnie filtra - od spodu masz białe pokrętło - tak jak napisali - podstaw coś pod filtr i odkręć - niech woda zleci.
Co do sprawdzenia - samego filtra - to chcę wiedzieć czy go wymieniałeś - jak stary jest to obowiązkowo go wymień + nowy filtr powietrza do tego. Ps - pamiętaj jakbyś wymieniał ten filtr paliwa - by zalać go ropką przed założeniem.

Co do następnych pytań

- niech jedna osoba wejdzie do auta i kręci - a Ty patrz czy nie masz bombelków powietrza w wężykach przy filtrze.

- jak masz - to znajdziesz na forum po wpisaniu w SZUKAJ - powietrze w paliwie itp...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw gru 17, 2009 01:20

a w tych przezroczystych przewodach co widac sprawdz czy jest paliwo


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

golfikdina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: golfikdina » czw gru 17, 2009 01:22

Dzięki Haki za pomoc napewno sprawdzę jak nie pomoze to z tym filtrem.

Dobra to juz prawie jarze zawleczke wypiąć , tylko nie do konca wiem gdzie jest ten plastkiowy krociec ? to jest ten plastki gdzie była ta zawleczka ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości