Turbo w 16V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
dorzucę swoje 5 groszy odnośnie sprzęgła nie ma szansy zamontowania tego docisku z tą skrzynią może wcześniej były produkowane niższe , te co są obecnie produkowane są wyższe dokładnie o 10 mm od oryginału z golfa i tyle dokładnie brakuje żeby skręcić skrzynie z silnikiem obudowa zapiera się dokładnie w tym miejscu co kolega fotki zrobił.... można zapomnieć raz na zawsze o tym docisku do tej skrzyni....
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Digi 2 nie nadaje sie za bardzo do turbo, bo nie wykrywa nadciśnień w dolocie. Zmiana skladu mieszanki odbywa się tylko na podstawie odczytów z przepływomierza, który daje zwłokę w odczycie w porównaniu do warunków panujących w dolocie.luckash pisze:Temat ucichł więc odkopie
Takie pytanie. Digi 1 jest dobre ale jak ma się sprawa Digi 2 z PB przy turbo? Czy seryjne ecu to ogarnie czy może potrzeba świnkę?
Dodatkowo jest problem z przesunięciem limitera.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Ale ten problem występuje tylko ze sprzęgłem od sharana? ,np czy ze sprzęgłem od corrado 2.9 tez będzie ten problem czy nie?GMS pisze:Klikux napisał/a:
evolution napisał/a:
dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci
na nie gadam dziwnych rzeczy sam patrz na foto słabo ale widac gdzie skrzynka oparła sie o nita docisku
Obrazek
Obrazek
moze na innych skrzynkach ???? to lata na ori z 9a jest lipa
dorzucę swoje 5 groszy odnośnie sprzęgła nie ma szansy zamontowania tego docisku z tą skrzynią może wcześniej były produkowane niższe , te co są obecnie produkowane są wyższe dokładnie o 10 mm od oryginału z golfa i tyle dokładnie brakuje żeby skręcić skrzynie z silnikiem obudowa zapiera się dokładnie w tym miejscu co kolega fotki zrobił.... można zapomnieć raz na zawsze o tym docisku do tej skrzyni....
1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1
Pawel-t10:) pisze:Ale ten problem występuje tylko ze sprzęgłem od sharana? ,np czy ze sprzęgłem od corrado 2.9 tez będzie ten problem czy nie?GMS pisze:Klikux napisał/a:
evolution napisał/a:
dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci
na nie gadam dziwnych rzeczy sam patrz na foto słabo ale widac gdzie skrzynka oparła sie o nita docisku
Obrazek
Obrazek
moze na innych skrzynkach ???? to lata na ori z 9a jest lipa
dorzucę swoje 5 groszy odnośnie sprzęgła nie ma szansy zamontowania tego docisku z tą skrzynią może wcześniej były produkowane niższe , te co są obecnie produkowane są wyższe dokładnie o 10 mm od oryginału z golfa i tyle dokładnie brakuje żeby skręcić skrzynie z silnikiem obudowa zapiera się dokładnie w tym miejscu co kolega fotki zrobił.... można zapomnieć raz na zawsze o tym docisku do tej skrzyni....
ten problem dotyczy tylko docisku sprzęgła od sharana...
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
przeszukaj ten temat... ale w dziale speed tdi z tego co pamiętam ktoś pisał że trzyma 400 nm , jest jeszcze opcja Performance dla vr6 nie pamiętam numerów ale ono znosi 420 nm z tego co jest opisane więc myślę że przeniesie sporo więcej jak zwykły vr6 daję radę do 400 nm, trzeba się dokładnie rozeznać co jest w tym zestawie wzmocnionym bo ciężko o informacje (chyba docisk i tarcza ), po za tym cena 1500 zł nie jest mała i to nie z ulicy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości