Wymontowanie rozrusznika w ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Wymontowanie rozrusznika w ASV

Post autor: poolak2006 » śr gru 16, 2009 16:21

Chce wyjąć i zobaczyć jak wygląda rozrusznik - czy trzeba reenerować, ale nie wiem jak go wyjąć. Podglądałem go na ile śrub jest przykręcony, ale nie wiem czy od dołu też gdzieś jest śruba czy nie. Gdzieś też widziałem że podobno silnik trzeba podeprzeć od dołu. Może ktoś przybliżyć jak wygląda wyjęcie rozrusznika w ASV ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr gru 16, 2009 18:51



Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr gru 16, 2009 20:01

italiano_83, widziałem to już ...



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr gru 16, 2009 20:13

Daj E=mail na pw to ci wyśle instrukcje


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr gru 16, 2009 20:52

tak musisz go podlewarowac bo go pozniej mozesz nie przykrecic a dokladnie ktorejs ze srub mozesz nie wkrecic, przykrecony jest na 2 sruby od gory i dolu



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr gru 16, 2009 21:28

To jak to w końcu jest w książce nic nie piszą o tym ... Każą aku wyjmować a o podlewarowaniu ani słowa ...



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » śr gru 16, 2009 21:57

poolak2006 pisze:Każą aku wyjmować a o podlewarowaniu ani słowa ...

poolak2006, bo jak przeczytałes w różnych typ. silników to opisują.Ty wyjmujesz aku odkręcasz 4śruby tej obudowy plastikowej pod akumulator. Wyciągasz ją , wyjmujesz wtyczkę zasilania z rozrusznika. Odkręcasz dwie nakrętki 13ki. jedna będzie trzymała przewody ,a druga przewód od wspomagania odsuwasz te elementy abys mial dostęp do tych szpilek rozrusznika. [szpilka ] na klucz 18.. Wykręcasz te dwie szpilki , a następnie rozrusznik cofasz wyjmujesz i cala filozofia. :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
garsija
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn maja 08, 2006 22:24
Lokalizacja: W-wa WE
Kontakt:

Post autor: garsija » śr gru 16, 2009 23:02

Rafał 21 pisze:poolak2006, bo jak przeczytałes w różnych typ. silników to opisują.Ty wyjmujesz aku odkręcasz 4śruby tej obudowy plastikowej pod akumulator. Wyciągasz ją , wyjmujesz wtyczkę zasilania z rozrusznika. Odkręcasz dwie nakrętki 13ki. jedna będzie trzymała przewody ,a druga przewód od wspomagania odsuwasz te elementy abys mial dostęp do tych szpilek rozrusznika. [szpilka ] na klucz 18.. Wykręcasz te dwie szpilki , a następnie rozrusznik cofasz wyjmujesz i cala filozofia. :grin:
Wszystko się zgadza, wyjmowałem wczoraj rozrusznik i nic nie trzeba podpierać ani lewarować.
Wyjęcie, czyszczenie i montaż zajął mi 3,5h a robiłem to pierwszy raz.
Na pewno dasz radę.


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/148d385de3d32844.html][img]http://images23.fotosik.pl/219/148d385de3d32844m.gif[/img][/url]

wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: wojtek1562 » sob gru 19, 2009 17:23

Panowie, a jak to się ma w ALH demontaż tak samo jak w ASV bez lewarowania????????



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » sob gru 19, 2009 17:33

wojtek1562 pisze:Panowie, a jak to się ma w ALH demontaż tak samo jak w ASV bez lewarowania????????

wojtek1562, identycznieeeee!! :grin: Musisz mi zaufać Bo robiłem to kilka dni temu!. I w moim poscie powyżej nic nie mogę dodać ani odjąć . Poza moze kluczem przedłużką Do nasadki Taką 10cm. To wszystko :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości