Turbo w 16V

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: gino_gti » pn mar 09, 2009 01:01

SmokE88,

ciekawe pod jakim wzgledem to samo ????? a kolo 60-2 masz na swoim wale?? :bajer:


MK I with ABF +

MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)

Passat b4 with 1Z ++

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lip 05, 2009 09:42

Odgrzebie kotleta: jest sens owijać bandażem muszle wydechowe w turbinach??



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » ndz gru 13, 2009 23:33

Temat ucichł więc odkopie
Takie pytanie. Digi 1 jest dobre ale jak ma się sprawa Digi 2 z PB przy turbo? Czy seryjne ecu to ogarnie czy może potrzeba świnkę?



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pn gru 14, 2009 23:34

Klikux pisze:
evolution pisze:dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci
na nie gadam dziwnych rzeczy sam patrz na foto słabo ale widac gdzie skrzynka oparła sie o nita docisku
Obrazek
Obrazek
moze na innych skrzynkach ???? to lata na ori z 9a jest lipa
dorzucę swoje 5 groszy odnośnie sprzęgła nie ma szansy zamontowania tego docisku z tą skrzynią może wcześniej były produkowane niższe , te co są obecnie produkowane są wyższe dokładnie o 10 mm od oryginału z golfa i tyle dokładnie brakuje żeby skręcić skrzynie z silnikiem obudowa zapiera się dokładnie w tym miejscu co kolega fotki zrobił.... można zapomnieć raz na zawsze o tym docisku do tej skrzyni....



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr gru 16, 2009 11:44

luckash pisze:Temat ucichł więc odkopie
Takie pytanie. Digi 1 jest dobre ale jak ma się sprawa Digi 2 z PB przy turbo? Czy seryjne ecu to ogarnie czy może potrzeba świnkę?
Digi 2 nie nadaje sie za bardzo do turbo, bo nie wykrywa nadciśnień w dolocie. Zmiana skladu mieszanki odbywa się tylko na podstawie odczytów z przepływomierza, który daje zwłokę w odczycie w porównaniu do warunków panujących w dolocie.

Dodatkowo jest problem z przesunięciem limitera.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » śr gru 16, 2009 13:48

GMS pisze:Klikux napisał/a:
evolution napisał/a:
dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci

na nie gadam dziwnych rzeczy sam patrz na foto słabo ale widac gdzie skrzynka oparła sie o nita docisku
Obrazek
Obrazek
moze na innych skrzynkach ???? to lata na ori z 9a jest lipa


dorzucę swoje 5 groszy odnośnie sprzęgła nie ma szansy zamontowania tego docisku z tą skrzynią może wcześniej były produkowane niższe , te co są obecnie produkowane są wyższe dokładnie o 10 mm od oryginału z golfa i tyle dokładnie brakuje żeby skręcić skrzynie z silnikiem obudowa zapiera się dokładnie w tym miejscu co kolega fotki zrobił.... można zapomnieć raz na zawsze o tym docisku do tej skrzyni....
Ale ten problem występuje tylko ze sprzęgłem od sharana? ,np czy ze sprzęgłem od corrado 2.9 tez będzie ten problem czy nie?


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr gru 16, 2009 14:16

Pawel-t10:) pisze:
GMS pisze:Klikux napisał/a:
evolution napisał/a:
dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci

na nie gadam dziwnych rzeczy sam patrz na foto słabo ale widac gdzie skrzynka oparła sie o nita docisku
Obrazek
Obrazek
moze na innych skrzynkach ???? to lata na ori z 9a jest lipa


dorzucę swoje 5 groszy odnośnie sprzęgła nie ma szansy zamontowania tego docisku z tą skrzynią może wcześniej były produkowane niższe , te co są obecnie produkowane są wyższe dokładnie o 10 mm od oryginału z golfa i tyle dokładnie brakuje żeby skręcić skrzynie z silnikiem obudowa zapiera się dokładnie w tym miejscu co kolega fotki zrobił.... można zapomnieć raz na zawsze o tym docisku do tej skrzyni....
Ale ten problem występuje tylko ze sprzęgłem od sharana? ,np czy ze sprzęgłem od corrado 2.9 tez będzie ten problem czy nie?

ten problem dotyczy tylko docisku sprzęgła od sharana...



Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » śr gru 16, 2009 14:32

oki rozumiem. a ten docisk od corrado 2.9 jaki max moment obrotowy potrafi przenieść oczywiście z tarczą też od tego silnika?


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr gru 16, 2009 15:03

Pawel-t10:) pisze:oki rozumiem. a ten docisk od corrado 2.9 jaki max moment obrotowy potrafi przenieść oczywiście z tarczą też od tego silnika?
mozna zrobic podwojny docisk VR6 a ten juz duzo przeniesie, szymonRS tak ma w MKII VR6T i daje rade. i na seryjnej nowej tarczy sprzegła



Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » śr gru 16, 2009 15:26

No tak a taki seryjny iaki jest w stanie wytrzymać?


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr gru 16, 2009 22:43

przeszukaj ten temat... ale w dziale speed tdi z tego co pamiętam ktoś pisał że trzyma 400 nm , jest jeszcze opcja Performance dla vr6 nie pamiętam numerów ale ono znosi 420 nm z tego co jest opisane więc myślę że przeniesie sporo więcej jak zwykły vr6 daję radę do 400 nm, trzeba się dokładnie rozeznać co jest w tym zestawie wzmocnionym bo ciężko o informacje (chyba docisk i tarcza ), po za tym cena 1500 zł nie jest mała i to nie z ulicy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości