Dziwnie "siedzący" tył w mk II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 02, 2006 16:01

<hmmm> 3-4 mm. a jak ty zauważyłeś taka różnice?? Przeciez to jest nie do zauważenia.
Może tak się stało, że przód na odbojach siadł i te nie pozwalaja się sprezynom złożyć.


Obrazek

Awatar użytkownika
Jasio_Zawodnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Jasio_Zawodnik » czw mar 02, 2006 16:26

3-4 cm kolega sie pewno przejęzyczył...
gdzie kupowałeś amorki itd.?? może dali Ci nieadekwatne??


Może i mały mięsień ale za to jaka dusza!!
Teraz to chyba spory biceps jest :D

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 02, 2006 19:28

No to w takim wypadku ja bym stawiał na odboje. Nawet jak mu amorki dali nie teges to by nie było widac różnicy. Miałem to samo. Amorek skrócony , sprężyna skrócona 60 a auto siadało niecałe 4. Rozebrałem, podciołem odboje i było si :)


Obrazek

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw mar 02, 2006 23:15

Witam właśnie ostatnio podsłyszałem że należałoby założyć sprężyny które z przodu obniżają o np 40mm a tył o 20mm to wtedy będzie git bo zazwyczaj tyły siedzą.PS TAuka a wybierasz się na majóVWkę do wawy??



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 02, 2006 23:46

[ Dodano: Czw Mar 02, 2006 22:47 ]
Tomasz Żaguń pisze:PS TAuka a wybierasz się na majóVWkę do wawy??
No na majówke niestety nie. wzgledy finansowe. Na VW manie lece. o ile z roboty nie polece przez ta niedyspozycyjnośc spowodowna nogą w gipsie :(

A co do obniżenia tyłu o 20 mm. Ja obnizyłem 40/40 i przód usiadł 40 a tył własnie mniej. i jest delikatnie wyżej, ale wyglada spoczes.


Obrazek

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pt mar 03, 2006 08:28

A Vw mania gdzie i kiedy?Swoją drogą to dziwne że tył siadł mocniej przy nowej sprężynie a masz gaz?



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » pt mar 03, 2006 13:40

sprawdz odboje na tyle.
zaloz te drozsze z pianki, a nie gumy.

Poza tym przod i tak masz cos wysoko.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt mar 03, 2006 13:53

A Vw mania gdzie i kiedy?
Ostatni weekend lipca w gdańsku.
norekm pisze:sprawdz odboje na tyle.
Jeżeli by siedział na odbojach z tyłu to by był tył wyżej. Mi się z kolei wydaje, że masz poprostu za długie odboje z przodu. Spróbój je testowo wyciągnac i zobacz jak będzie. Albo przy kukaj, czy sie auto nie opiera na odbojach.


Obrazek

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » pt mar 03, 2006 14:19

tauka, Nie rozumiem co masz na myśli - "jakby siedział na odbojach"

Moim zdaniem tych odbojów już nie ma - rozsypały się.
Ja w mk2 miałem podobnie - nawet niżej mi tył siedział - po wymianie odbojów się poprawiło.

Tutaj masz zdjęcie mojego na sprężynach -40 Obrazek

[ Dodano: Pią Mar 03, 2006 1:20 pm ]
I tutaj Obrazek



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt mar 03, 2006 15:49

Chodzi o to, że ma za długie odboje i auto zamiast oprzec sie na sprezynie, to sie na odboju oparło.

[ Dodano: Pią Mar 03, 2006 14:53 ]
norekm pisze:Ja w mk2 miałem podobnie - nawet niżej mi tył siedział - po wymianie odbojów się poprawiło.
Czyli u ciebie auto usiadło na odbojach. A nie powinno sie opierac na odboju, tylko na spręzynie. Na odboju powinno siadać dobiero wtedy, gdu jest po obciażeniem. To jest właśnie efekt zakładania krótszych sprezyn i zwykłych amorów. Wtedy odbój jest za długi. i cała amortyzacja auta polega na ugięciu odboja i jego pracy a nie na pracy sprezyny.


Obrazek

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » pt mar 03, 2006 18:22

tauka, Może nie do konca się rozumiemy,

Ja jak przyprowadziłem samochód - to wyglądał tak jak tamten na zdjęciach kolegi - przód w górze a tył siedział.

Jak się okazało tam nie było odbojów- rozsypały się.

Przy okazji wymiany sprężyn na -40 wymieniłem także odboje - efekt? Teraz tył mam wyżej jak przed zmianą sprężyn. Nie dobija na dziurach itp.
Przód jest minimalnie niżej - co daje efekt takiego klina - który mi się podoba. :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 366 gości