Porblem z OBROTOMIERZEM!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bongo to jest nieprawda ponieważ elektronika obrotomierza liczy częstotliwość impulsów z cewki zapłonowej (benzyna ) lub częstotliwosc z jednej z faz z alternatora(diesel) i dopiero wtedy w zależności od obrotów konwertuje to na napięcie które podaje już na sam zegarbongo pisze:Jak założyłeś obrotomierz od benzyny to musi śmigać.To nic innego jak voltomierz(na takiej zasadzie działa)Jak pokazuje głupoty to albo jest niesprawny,albo coś jest pokopane przy pinach.

W mk3 jeśli sygnał pobierany jest z komputera to rzeczywiście zegar może działać jako woltomierz wyskalowany w obrotach
Zeby wiec zegary z mk3 w mk2 działały trzeba by jakiś układzik konwertujący sygnały wstawić

A wszystko przez kobiete....:D
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
Teoretycznie to obrotek poinien być w takim przypadku wpięty do + czujnika halla ale nie wiem jakie napięcie z tamtąd wychodzi, a poza tym to w mk 2 na jeden obrót wału jest dwa impulsy aw mk3 z czujnika halla chyba jeden.
jesliby nawet obrotek by działał to może (teoretyvcznie) zaniżac obroty o połowe ale to tylko gdybanie i moge sie mylić.
jesliby nawet obrotek by działał to może (teoretyvcznie) zaniżac obroty o połowe ale to tylko gdybanie i moge sie mylić.
A wszystko przez kobiete....:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości