Porblem z OBROTOMIERZEM!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 02, 2006 16:26

Czy dobrze zrozumialem że przekładasz zegary z MK2 do MK3...?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw mar 02, 2006 23:15

Jak założyłeś obrotomierz od benzyny to musi śmigać.To nic innego jak voltomierz(na takiej zasadzie działa)Jak pokazuje głupoty to albo jest niesprawny,albo coś jest pokopane przy pinach.



Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » pt mar 03, 2006 18:13

bongo pisze:Jak założyłeś obrotomierz od benzyny to musi śmigać.To nic innego jak voltomierz(na takiej zasadzie działa)Jak pokazuje głupoty to albo jest niesprawny,albo coś jest pokopane przy pinach.
Bongo to jest nieprawda ponieważ elektronika obrotomierza liczy częstotliwość impulsów z cewki zapłonowej (benzyna ) lub częstotliwosc z jednej z faz z alternatora(diesel) i dopiero wtedy w zależności od obrotów konwertuje to na napięcie które podaje już na sam zegar :bigok: Tak jest w mk2
W mk3 jeśli sygnał pobierany jest z komputera to rzeczywiście zegar może działać jako woltomierz wyskalowany w obrotach
Zeby wiec zegary z mk3 w mk2 działały trzeba by jakiś układzik konwertujący sygnały wstawić
:satan:


A wszystko przez kobiete....:D

kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Post autor: kwiatekt11 » pt mar 03, 2006 20:16

w golfie MK 2 sygnał obrotomierza idzie z cewki a w golfie MK3 idzie czujnika halla w aparacie zapłonowym i dlatego Ci nie działa w obrotomierz ale do ktorego kabla sie wpiac to Ci nie powiem :okej:



Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » pt mar 03, 2006 21:50

Teoretycznie to obrotek poinien być w takim przypadku wpięty do + czujnika halla ale nie wiem jakie napięcie z tamtąd wychodzi, a poza tym to w mk 2 na jeden obrót wału jest dwa impulsy aw mk3 z czujnika halla chyba jeden.
jesliby nawet obrotek by działał to może (teoretyvcznie) zaniżac obroty o połowe ale to tylko gdybanie i moge sie mylić.


A wszystko przez kobiete....:D

Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » sob mar 04, 2006 18:33

Mozna by było jak podejdzie ale chyba nie będzie sie wyskalowaniw zgadzało na obrotomierzu z tym z mk2 :bigok:
Albo można spróbować tylko samą elektronike przełożyć bez tego miernika wychyłowego Tzeba tylko sprawdzić czy te mierniki działają na to samo napiecie :mrgreen:


A wszystko przez kobiete....:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości