[mk3] problem z golfem Maksymalnie zrezygnowany niewiem juz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] problem z golfem Maksymalnie zrezygnowany niewiem juz
Witam juz sie rozpisywalem miliony razy na temat mojego golfika i ciagle chce go przywrocic do normalnosci co bym nie wlozyl kase to ciagle mnie zawodzi poczatki byly ekstra cichutko chodzil bez problemow ktoregos pieknego dnia rodzinka wyjechala na wies do rodzinki ja zostalem na 2 zmiane w pracy no i zdazyl sie wielki problem podpifszy wujaszek diagnozowal ktore lozysko mi swiergocze bo tylko to mi doskfieralo na poczatku no i przez jego dziwne metody diagnostyczne przez swoja nieudolnosc wlozyl mi patyk w pasek alternatora silnik sie zdlawil i zatrzymal brat stwierdzil ze rozrzad sie przestawil ustawil ponownie na znaki i jakos poszlo bylo trudno go ustawic do pierwotnych ustawien niewiem nie widzialem tego to sa tylko opowiesci po jakims czasie zaczaly odzywac mi sie samoregulatory (tak myslalem ) wymienilem na nowe INA nic nie polepszylo z czasem zaczal mi sie odzywac brzeczyk z kotrolka oleju ale to sporadycznie poczytalme na forum ze moze byc to wina filtra lub oleju wymienilem na mineral i przestalo potem pech mnie nie odstepowal walnela mi uszczelka pod glowica zostawilem to do znajomego majstra ktory robi remonty silnika wymienil mi uszczelke splanowal glowice dotarl zawory i takie tam ( cholera by wziela z tym mechanikiem) dodatkowo stwierdzil ze moglo to spowodowac termostat ( uszczelka walnela na polaczeniu uklad chlodzenia cylinder cisnienie walilo do ukladu chlodzenia dobrze ze w pore to zauwazylem bo i chlodnice bym musial wymieniac ) no wiec wymienil mi na taki ze temperatura nie wzrastala powyzej 80 stopni a jak na postoju uzyskal 90 to w trasie szybko spadala ponizej 70 a ze bylo to lato nie przeszkadzalo mi to z czasem przyszlla zima ta zima i zaczelo brakowac mi cieplego powietrza poczytalem na forum i okazalo sie ze termostat powinien trzymac 90 nie wazne ile bys mial na dworku wiec wymienilem juz se sam wstawilem taki co trzyma 90 stopni oczywiscie do tej pory klekotanie nie ustalo nawet po wyzej wymienionych rzeczach po jakims czasie z samej ciekawosci chcialem sprawdzic jakie mam cisnienie w cylindrach bo przed tymi zabiegami mial po rowno 10 na kazdym no i okazalo sie ze jest maks ******* bo gubi mi cisnienie wiec juz nie wstawilem samochod do poprzedniego mechanika tem drugi okazal sie dosyc madrzejszy zauwazyl wlasnie ze zawory mialy niesamowity luz i zle byly dotarte same tloki ruszaly sie w cylindrze no wiec zaczela sie wymiana nowe zawory nowe prowadnice docieranie i takie tam operacje na glowicy do tego doszly pierscienie plus panewki korbowodowe bo juz cyna byla wytarta nie widzialem walu ale z tego co zaobserwowal byl dobry bez zadnych wrzerow no wiec po zlozeniu silnika klekot dalej byl ale dosyc szybko ustepowal po 2000 moge powiedziec tak z wielkim bylem klekot jest slyszalny dosyc dlugo przy ruszaniu tez wali cos w silniku i na dodatek kontrolka oleju wraz z brzeczykiem przy 2300 obrotow sie odzywa tylko i wylacznie na cieplym silniku i co tu teraz robic tyle co ja wpierdolilem kasy ze az szkoda szukac innego silnika moze to pompa oleju ?? czujnik wymienilem na nowy jeden i drugi pomiar cisnienia pompy oleju na zimnym kolo 0.5 bara czy atmosfer juz nie pamietam ale dosyc wahadlowo sie wskazowka zachowywala inny mechanik ktory mi to mierzyl mowil ze cisnienie mam dobre jedynie co zle zrobilem ze nie zmierzylem tego cisnienia jak jest fest rozgrzany poradzcie bo ja juz sam niewiem co mam zrobic
Ostatnio zmieniony czw mar 02, 2006 23:02 przez aphex, łącznie zmieniany 1 raz.
Vw Golf III 1.8 GL ABS
musisz sprawdzic to cisnienie przy wyrzszych obrotach bo moj vw przy 2000 ma cisnienie 2bary, moze tez tak byc ze ten twoj brzeczek w liczniku jest walniety, mialem tez podobny problem u mnie tzeba bylo walnac reka w pulpit nad licznikiem i wtedy sie uspokoij. a jak nie to moze byc pompa. a ile masz przebiegu? szkoda ze tak daleko mieszkasz odemnie bo bym ci to zrobil. masz tu moje gg942864
o przebieg sie nie pytaj ma niby 240 tysiakow w tym moje z 25000 a ile ma naprawde to tylko ten co posiadal go wczesniej na pomiar przydalo by sie pojechac jeszcze raz ale jak ja juz pompe zamowilem heh czy moze byc tak ze z tego wszystkiego to wlasnie pompa wali tak jakby samoregulatory bo przy wymianie termostatu wlaczylem silnik wlazlem do kanalu i dosyc gosno bylo od strony pompy oleju lewa strona miski oleju i dosyc glosno a jak nasluchiwalem z gory zazwyczaj to dzwiek wlasnie rozchodzil sie na lewa strone silnika jak by tylko na piewszym cylindrze tak walil
Vw Golf III 1.8 GL ABS
musialbym posluchac twojego silnika a to jest nie mozliwe. tylko miez mu wysokie cisnienie oleju wkrec zegar w czujke cisnienia na stopie filtra oleju i on powinien pokazywac cisnienie proporcjonalnie do wzrostu obrotow, tak jak pisalem przy2000 ok 2barow a przy3000 ok 3barow i tak dalej. a jaki to chalas dochodzi z tej lewej strony? sprobuj zdjac pasek z alternatora i wtedy go zapalic czy bedzie dalej chalasowal, tylko nie za dlugo bo pompa wody nie bedzie pracowac i zebys go nie przegrzal.
chalas tak jakby zaworow a alternator raczej odpada bo odrozniam zla prace lozysk czy innego ustrojstwa ktore tam jest a jesli chodzi o te klekotanie to jak w dizlu wali tak jakby zaworami z tym ze nie wszystkimi bo dla przykladu uslyszalem u kolesia jakiegos jak mu popychacze chalasuja to tam cala klawiatura walila pelen haos a u mnie tak jakby dwa zawory sie ujawnialy
Vw Golf III 1.8 GL ABS
musisz sprawdzic najpierw to cisnienie przed zmiana pompy i po zmianie. jak tu pisales samoregulatory wymieniles caly remont glowicy poszedl,panewki na korbach tez, to jak po zmianie pompy dalej bedzie walic to zostwja dwie zeczy, albo panewki na wale albo wybity jest ten walek ktory napedza zaplon razem z pompa oleju, a tak na marginesie to moge ci powiedziec ze mojemu kumplowi wysiadla pompa oleju przy 340tys wiec twoj to raczej nie ma tych 240tys tylko pewnie troche wiecej
mozliwe ze ma wiecej nie watpie ze ma mniej ale po tym nieszczesnym patyku moglo sie tam cos poluznic po tej akcji z ta nieszczesna diagnostyka bylo dobrze z czasem pojawial mi sie ten klekot na poczatku rano i dosyc krutko nie przejmowalem sie bo ludzie mowili ze to tak musi byc ale po jednej zimie mnie to irytowalo ale czekalem na lato no i juz nie bylo tak jak wczesniej tzn ze jak w polodnie po pierwszej zmianie wychodzilem to cykal zaraz i bez problemu nie slychac a wtedy juz normalnie walil zaworami do tej pory
Vw Golf III 1.8 GL ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 215 gości