Pomocy..!! Poważny problem spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kori16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt gru 30, 2008 18:03
Lokalizacja: Wilkowisko Małopolska
Kontakt:

Pomocy..!! Poważny problem spadek mocy

Post autor: kori16 » wt gru 15, 2009 16:18

Witam szukałem na forum podobnego tematu ale do końca nie wiem co jest grane.

A więc jak w temacie problem pojawia sie przy obrotach powyżej 2000, do 2000 ciągnie dobrze po przekroczeniu przestaje ciągnąc wciskam gaz mocniej powoli zaczyna sie zbierac w pewnym momencie moc mu powraca i po chwili znów ja traci.

Dodam ze tydzień temu był wymieniony rozrząd, filtr powietrza, olej i filtr oleju.

Moc zaczął traci w niedziele (13-tego :goof:) właśnie w tedy urwał mi sie tłumik na łączniku pod autem myślałem ze to przez to ale tłumik dziś zespawałem a moc dalej traci przewody do turbiny są w porządku .

Czy może to byc zaworem pod filtrem paliwa on bodajże nazywa się on N70 lub też pompą paliwa albo coś mechanicy podczas wymiany rozrządu mogli źle zrobic ??.

Z góry wielkie dzięki :pub:


moje mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222279
-------------------------------------------------------
Sprzedam myjkę Wysokociśnieniową http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=391659

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt gru 15, 2009 16:37

A filtr paliwa wymieniałeś?



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt gru 15, 2009 16:41

kori16 pisze:Czy może to byc zaworem pod filtrem paliwa on bodajże nazywa się on N70
tutaj takiego czegos nie ma, takie rzeczy to w tdi



Awatar użytkownika
kori16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt gru 30, 2008 18:03
Lokalizacja: Wilkowisko Małopolska
Kontakt:

Post autor: kori16 » wt gru 15, 2009 17:05

bongo pisze:A filtr paliwa wymieniałeś?
filtr wymieniałem jakieś pół roku temu myśle ze jest ok
piotrekgal pisze:tutaj takiego czegos nie ma, takie rzeczy to w tdi
tak to od czego jest ta kostka pod filtrem paliwa wygląda mi to na jakiś elektrozawór :chytry:


moje mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222279
-------------------------------------------------------
Sprzedam myjkę Wysokociśnieniową http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=391659

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt gru 15, 2009 17:11

kori16 pisze:filtr wymieniałem jakieś pół roku temu myśle ze jest ok
niekoniecznie :bajer:



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » wt gru 15, 2009 17:14

Mam tak samo,od zawsze.Regulacja zapłonu wycisza problem,ale go nie likwiduje(zmienia się tylko zakres obrotów w których nie chce ciągnąć)Pompiarz tez nic nie znalazł,więc się z tym trochę pogodziłem :grrr: Jak znajdziesz problem,to napisz koniecznie



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt gru 15, 2009 17:19

kori16 pisze:tak to od czego jest ta kostka pod filtrem paliwa wygląda mi to na jakiś elektrozawór
pewnie elektrozawór EGR.Bez związku z twoim problemem .Sprawdż czy nie łapie ci lewego powietrza.Po mojemu to jakiś problem z zasilaniem w paliwo w optymistycznej wersji .W pesymistycznej może to być początek problemów z klinem na dolnym kole rozrządu .Jak ci odpala ? Równo?Nie świrują obroty?
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 17:20 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
kori16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt gru 30, 2008 18:03
Lokalizacja: Wilkowisko Małopolska
Kontakt:

Post autor: kori16 » wt gru 15, 2009 17:39

munior pisze:
kori16 pisze:tak to od czego jest ta kostka pod filtrem paliwa wygląda mi to na jakiś elektrozawór
pewnie elektrozawór EGR.Bez związku z twoim problemem .Sprawdż czy nie łapie ci lewego powietrza.Po mojemu to jakiś problem z zasilaniem w paliwo w optymistycznej wersji .W pesymistycznej może to być początek problemów z klinem na dolnym kole rozrządu .Jak ci odpala ? Równo?Nie świrują obroty?
No jak dla mnie tez mi sie wydaje ze jest to coś z paliwem.
Jutro jak będzie coś jaśniej to popatrzę czy nie bierze gdzieś lewego powietrza.
Odpala równo obroty nie skaczą nic nie świruje od wymiany rozrządu zrobiłem już około 500km, jak to z rozrządem to zawiozę go tam gdzie go robili i niech patrzą na szczęście mam faktury na robotę.
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 17:40 przez kori16, łącznie zmieniany 1 raz.


moje mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222279
-------------------------------------------------------
Sprzedam myjkę Wysokociśnieniową http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=391659

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości