-5 i niechce odpalic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
to ustawiasz na sluch jak pracuje, czujnikiem zegarowym powinno sie to robic ,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 21:35 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
objawem za późnego wtrysku jest to ze silnik długo kręci na ciepłym silniku wtedy kiedy nie grzeją świece po podgrzaniu pali od kopa pisze tu o silniku D i TD nie o TDI miałem już kilka takich przypadków w zwykłych klekotach przyspieszenie wtrysku rozwiązało problem i poprawiło dynamikę auta
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 20:49 ]
nigdy nie ustawiłem konta wtrysku na zegar zawsze ustawiam na słuch nie mam żadnego zegara i pewnie nie umiem go obsługiwać
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 20:49 ]
nigdy nie ustawiłem konta wtrysku na zegar zawsze ustawiam na słuch nie mam żadnego zegara i pewnie nie umiem go obsługiwać
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
mam silniczek JP ustawilem na zegarze 1mm i jest ok
czy zimny czy cieply pali od polobrotu
czy zimny czy cieply pali od polobrotu
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 21:54 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
no i tak powinno być miałem do nie dawna mk3 aaz od momentu zakupu był mułowaty aby odpalił rano trzeba było używać przyspieszacza na ciepłym długo kręcił dałem pompę ok 2mm na silnik i jak ręką odjął palił na dotyk aż mi go szkoda
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
kompresji jeszcze nie sprawdziłem bo nie mam jak muszę do mechanika podjechac.
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
Można też spróbować lać dodatek do paliwa - w niższych temperaturach paliwo gęstnieje, co przy słabych wtryskach może utrudnić odpalanie.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 01:16 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
t0mal, sluszna uwaga, a sprawdzalem tak paliwko w zamrazarce na -30stopni bez dodatku i z dodatkiem, i duzo mniej parafiny bylo w tym z dodatkiem,ale paliwo zrobilo sie metne w oby dwoch słoikach
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości