-5 i niechce odpalic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn gru 14, 2009 21:29

dokładnie tak do silnika przyspieszasz od silnika opóźniasz zaznacz sobie położenie w jakim jest teraz i pchnij lekko na silnik ok 1-1,5mm i zobacz jak będzie odpalał


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn gru 14, 2009 21:33

to ustawiasz na sluch jak pracuje, czujnikiem zegarowym powinno sie to robic ,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 21:35 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » pn gru 14, 2009 21:41

a jak kąt by był zły to na ciepłym też by były problemy??



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn gru 14, 2009 21:47

objawem za późnego wtrysku jest to ze silnik długo kręci na ciepłym silniku wtedy kiedy nie grzeją świece po podgrzaniu pali od kopa pisze tu o silniku D i TD nie o TDI miałem już kilka takich przypadków w zwykłych klekotach przyspieszenie wtrysku rozwiązało problem i poprawiło dynamikę auta

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 20:49 ]
nigdy nie ustawiłem konta wtrysku na zegar zawsze ustawiam na słuch nie mam żadnego zegara i pewnie nie umiem go obsługiwać :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn gru 14, 2009 21:53

mam silniczek JP ustawilem na zegarze 1mm i jest ok

czy zimny czy cieply pali od polobrotu
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 21:54 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn gru 14, 2009 21:56

no i tak powinno być miałem do nie dawna mk3 aaz od momentu zakupu był mułowaty aby odpalił rano trzeba było używać przyspieszacza na ciepłym długo kręcił dałem pompę ok 2mm na silnik i jak ręką odjął palił na dotyk aż mi go szkoda :(


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » wt gru 15, 2009 09:02

na ciepłym silnik pali od kopa.


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt gru 15, 2009 09:49

patryk18, kompresja sprawdzona ?


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » wt gru 15, 2009 11:23

kompresji jeszcze nie sprawdziłem bo nie mam jak muszę do mechanika podjechac.


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt gru 15, 2009 12:08

ale jak kopci na bialo to stawialbym na kat wtrysku


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » wt gru 15, 2009 17:09

Kopci na czarno


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt gru 15, 2009 23:44

jak na czarno to wtryski leja


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr gru 16, 2009 00:58

Można też spróbować lać dodatek do paliwa - w niższych temperaturach paliwo gęstnieje, co przy słabych wtryskach może utrudnić odpalanie.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 01:16 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 16, 2009 01:10

t0mal, sluszna uwaga, a sprawdzalem tak paliwko w zamrazarce na -30stopni bez dodatku i z dodatkiem, i duzo mniej parafiny bylo w tym z dodatkiem,ale paliwo zrobilo sie metne w oby dwoch słoikach


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości