głośny przy 120km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » ndz lis 29, 2009 20:19

łożyska ?
Ja stawiam na łożyska w tylnych kołach.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 20:38

powertrain pisze:arwam
T3 podejdzie do mnie bez zadnej przeróbki??

jest lepsze pd K24??
K24 ma wydajniejszy kompresor ale T3 ma troszkę większą część wydechową.
a to zmiany będziesz potrzebował przewodu odpływowego oleju od turba od 1.6TD z takimi właśnie turbinami i przewodu od filtra powietrza do turbiny.
być może róznież kolanko gumowe od turbo do kolektora w zależności czy masz EGR czy nie.
możeszsięrównież pokusić o zmianę kolektora wydechowego na ten od 1.6TD

te przeróbki są banalnie proste i każdy sobie z nimi poradzi.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn gru 14, 2009 23:11

Podepnę się.

Mam też taki problem. MK3 AAZ z 93 r. 275 kkm przy 100-140 jest strasznie głośno. Takie buczenie, to nie łożyska z tyłu i raczej nie z przodu. To inny dźwięk. Zastanawiałem się czy to nie skrzynia ale miałem już jedną rozsypującą się w mk2 i to też nie ten dźwięk. Mam na pewno nieszczelności w dolocie ale nie sadze aby dawały taki dźwięk. Dzwięk rzeczywiście jest najmocniejszy w okolicach 3 tysięcy obrotów. Zastanawiałem się czy to nie turbina ale na moje oko dość dobrze dmucha - nie sprawdzane, tylko subiektywne odczucie, ogólnie czuć dmuchanie turbiny od około 1600 1800 obrotków.

Nie jest to też szum wiatru i takie tam. NIe wiem czy mam traktować to na zasadzie "ten typ tak ma" czy szukać przyczyny.



Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » wt gru 15, 2009 05:57

ten hałas słychać ewidentnie z prawej strony z przodu za nogami pasażera dokładnie tam gdzie siedzi turbo,może jakieś łożysko dostaje wibracji przy 120,130km/h 3tys obr/min



arwam

Post autor: arwam » wt gru 15, 2009 11:05

powertrain,

lub masz nieszczelną plecionkę i tak się też wtedy może robić



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » wt gru 15, 2009 15:39

w moim TD jest tak samo. Tez buczy od 110 zaczyna. Zakupiłem wskaznik doładowania i okazuje sie ze turbo wali 1,5 bara ale buczenie zaczyna się duzo duzo wczesniej juz od 0,5. Moze ktoś wie co mozna zrobić zeby turbo dawało normalnie czy pozostaje tylko regeneracja dodam ze turbo nie zarzuca olejem i nie ma luzu na wirniku K14.

[ Dodano: 15 Gru 2009 16:56 ]
I pamiętam ze buczenie zaczeło się z dnia na dzien nagle wczęsniej było ciszej ale duzo duzo głośniej niz w TDI ale to one juz tak mają chyba


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości