Ja stawiam na łożyska w tylnych kołach.łożyska ?
głośny przy 120km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
K24 ma wydajniejszy kompresor ale T3 ma troszkę większą część wydechową.powertrain pisze:arwam
T3 podejdzie do mnie bez zadnej przeróbki??
jest lepsze pd K24??
a to zmiany będziesz potrzebował przewodu odpływowego oleju od turba od 1.6TD z takimi właśnie turbinami i przewodu od filtra powietrza do turbiny.
być może róznież kolanko gumowe od turbo do kolektora w zależności czy masz EGR czy nie.
możeszsięrównież pokusić o zmianę kolektora wydechowego na ten od 1.6TD
te przeróbki są banalnie proste i każdy sobie z nimi poradzi.
Podepnę się.
Mam też taki problem. MK3 AAZ z 93 r. 275 kkm przy 100-140 jest strasznie głośno. Takie buczenie, to nie łożyska z tyłu i raczej nie z przodu. To inny dźwięk. Zastanawiałem się czy to nie skrzynia ale miałem już jedną rozsypującą się w mk2 i to też nie ten dźwięk. Mam na pewno nieszczelności w dolocie ale nie sadze aby dawały taki dźwięk. Dzwięk rzeczywiście jest najmocniejszy w okolicach 3 tysięcy obrotów. Zastanawiałem się czy to nie turbina ale na moje oko dość dobrze dmucha - nie sprawdzane, tylko subiektywne odczucie, ogólnie czuć dmuchanie turbiny od około 1600 1800 obrotków.
Nie jest to też szum wiatru i takie tam. NIe wiem czy mam traktować to na zasadzie "ten typ tak ma" czy szukać przyczyny.
Mam też taki problem. MK3 AAZ z 93 r. 275 kkm przy 100-140 jest strasznie głośno. Takie buczenie, to nie łożyska z tyłu i raczej nie z przodu. To inny dźwięk. Zastanawiałem się czy to nie skrzynia ale miałem już jedną rozsypującą się w mk2 i to też nie ten dźwięk. Mam na pewno nieszczelności w dolocie ale nie sadze aby dawały taki dźwięk. Dzwięk rzeczywiście jest najmocniejszy w okolicach 3 tysięcy obrotów. Zastanawiałem się czy to nie turbina ale na moje oko dość dobrze dmucha - nie sprawdzane, tylko subiektywne odczucie, ogólnie czuć dmuchanie turbiny od około 1600 1800 obrotków.
Nie jest to też szum wiatru i takie tam. NIe wiem czy mam traktować to na zasadzie "ten typ tak ma" czy szukać przyczyny.
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
w moim TD jest tak samo. Tez buczy od 110 zaczyna. Zakupiłem wskaznik doładowania i okazuje sie ze turbo wali 1,5 bara ale buczenie zaczyna się duzo duzo wczesniej juz od 0,5. Moze ktoś wie co mozna zrobić zeby turbo dawało normalnie czy pozostaje tylko regeneracja dodam ze turbo nie zarzuca olejem i nie ma luzu na wirniku K14.
[ Dodano: 15 Gru 2009 16:56 ]
I pamiętam ze buczenie zaczeło się z dnia na dzien nagle wczęsniej było ciszej ale duzo duzo głośniej niz w TDI ale to one juz tak mają chyba
[ Dodano: 15 Gru 2009 16:56 ]
I pamiętam ze buczenie zaczeło się z dnia na dzien nagle wczęsniej było ciszej ale duzo duzo głośniej niz w TDI ale to one juz tak mają chyba
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości