Jakie powinno byc ładowanie ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt gru 15, 2009 00:28

Paweł Marek pisze:Zico63b, ja daltego myślę o uszkodzeniu raczej wewnętrznym. Obrotek podpięty do kabla kontrolki nie ruszy wcale zapewniam.
FAKT, przecież dostawałby stałe napięcie; eh #-o



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt gru 15, 2009 00:33

to jak ponad 20km to powinien sie doladowywac, najgorsze sa krotkie trasy odpalasz gasisz, 2 lata to powinien byc dobry aku, 1,28 g/cm3 taka powinien miec gestosc calkowicie naladowany, swaidczy to o tym jak dlugo utrzymuje napiecie, jeszcze moglbys sprawdzic przy pierwszym rozruchu ile ma aku i jak odpalasz to do jakiej wartosci spada napiecie


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt gru 15, 2009 00:41

aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkiem rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 15, 2009 10:10

wzrot napięcia na podpietych klemach i wyłączonym silniku? I powyzej 13V? Niezłe dane. Poza tym i tak to niewle mówi o stopniu zużycia akumulatora.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt gru 15, 2009 10:25

Paweł Marek pisze:wzrot napięcia na podpietych klemach i wyłączonym silniku? I powyzej 13V? Niezłe dane. Poza tym i tak to niewle mówi o stopniu zużycia akumulatora.
Paweł - dane jak najbardziej ok. Sprawdź u siebie .. jak jest wszystko wporządku to się zdziwisz co na mierniku wyskoczy :bajer: .

Co do zużycia aku - to w jakimś stopniu te pomiary powiedzą - czy aku trzyma , czy jest już na wykończeniu. Tak nawiasem mówiąc - 5 czy 10 letni aku w aucie - nigdy nie będzie trzymał napięcia jak porządny ale nowy wsadzony do autka .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości