Golf IV tdi PD,strasznie kopci na biało

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Golf IV tdi PD,strasznie kopci na biało

Post autor: edzio » pn gru 14, 2009 22:40

Mam mały problem,silnik pali od strzała,ale na wolnych odnoszę wrażenie jak by nie chodził na wszystkie cylindry,po dodaniu gazu nie wchodzi zbytnio na obroty i strasznie dymi ,czuc nie spalone paliwo.Zapisałem na szybko kilka wartości z bloków
00- 043 116 000 015 098 203 148 190 239 118
01- 903 4,1 5,6 36*
04- 903 3,1 5,4 1,1
13- -0,45 1,72 0,31 -1,84
18- 00 00 00 00
23 - 38 47 45 22
Czy wygląda to aż tak źle?w porównaniu do objawów.Wiem,że był jakiś problem z pompkami i ktoś próbował je sam wymieniac.
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 10:30 przez edzio, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn gru 14, 2009 22:50

sporawe korekcje ... zalej coś do paliwa, np. stp - do czyszczenia układu wtryskowego
można się pokusić o poprawne złożenie rozrządu :P tzn idealne
po poprawie rozrządu zmienią się trochę BIPy , tylko ciekawe czy na lepsze , czy gorsze :chytry:
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 22:51 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn gru 14, 2009 23:03

Poprawię jutro ten rozrząd,ale myślę,że to za wiele nie zmieni.Może pompki nie te co trzeba,wiem tylko tyle ,że był problem od dawna niby z pompkami,ktoś je wymienił na jakieś inne po czym wogule była tragedia,wymienił na jeszcze inne może nie te co powiny byc albo włożył takie co ktoś wyzucił.Bo wg.mnie po tym co widzę powinien jako tako chodzic.
Silnik ATD ,jakie powinny byc pompki?



Awatar użytkownika
inhoss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 11:28
Lokalizacja: szczytno/warszawa

Post autor: inhoss » pn gru 14, 2009 23:16

w tym silniku powinny być pompki 038130073AG montowane one były w silnikach


AUDI A3 1.9TDI 105 KM 2003 - …

SILNIK BKC

SEAT ALTEA 1.9 TDI 105 KM 2004 – ...

SILNIK BJB, BKC

VW POLO 1.4 TDI 75 KM 2001 - …

SILNIK AMF, BAY

VW POLO ,GOLF IV 1.9 TDI 101 KM 2001 - …

SILNIK ATD, AXR

VW TOURAN 1.9 TD1 100 , 105 KM 2003 - ...

SILNIK BKC , AVQ

VW TRANSPORTER 1.9 TDI 85 , 105 KM 2003 - …

SILNIK AXC, AXB

http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /829361904



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt gru 15, 2009 00:53

inhoss pisze:w tym silniku powinny być pompki 038130073AG montowane one były w silnikach
zobacz ten temat,ktoś inny pisze co innego,że do tego typu silnika 038 130 073AJ lub 079CX jak to w końcu jest?

[ Dodano: 14 Gru 2009 23:53 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=288657



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt gru 15, 2009 22:25

edzio pisze:Silnik ATD ,jakie powinny byc pompki?
według ETKI

Obrazek

i zamienniki
Obrazek

a podane przezprzedmówce
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 22:29 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt gru 15, 2009 22:53

Dzieki za pomoc ,sprawa się wyjaśniła po wyregulowaniu pompek,chodzi jako tako ,choc po dodaniu gazu zakopci najpierw na biało chwilowo,ale widac teraz po korekcjach,że trzy pompki do wymiany,bo po przegazówce korekcje ponad 3,00.Ale to już nie moja działka jedzie do mechanika na wymianę.

[ Dodano: 25 Lut 2010 09:17 ]
Pompki wymienione,korekcje dobre,ale problem pozostał,po dodaniu gazu kopci na biało,czuc nie spalone paliwo,jakieś sugestie,co jeszcze sprawdzic?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości