Usuwanie "gumy" z klamek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 14, 2009 00:18

Tematów w których uczestniczyłem o malowaniu i ściąganiu gumska w MK4 było sporo --- niedługo zapodam tu fotki jak u mnie to wygląda koledzy.

Wszystkie elementy - wyciągnięte i idzie to do malowania w kolor grafitu + klar na to .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Balti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sie 26, 2009 14:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Balti » pn gru 14, 2009 21:55

Haki pisze:Tematów w których uczestniczyłem o malowaniu i ściąganiu gumska w MK4 było sporo --- niedługo zapodam tu fotki jak u mnie to wygląda koledzy.

Wszystkie elementy - wyciągnięte i idzie to do malowania w kolor grafitu + klar na to .
poproszę o opis, fotki ale też i linki jakieś do tematów... :food: narazie wszystko zalałem nitro na jakiś czas :chytry:


VAG maniak :)

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn gru 14, 2009 22:05

Balti pisze:narazie wszystko zalałem nitro
ciekaw jestem co z tego wyjdzie...ja używając nitro spaprałem sprawę



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 14, 2009 22:35

Qto pisze:
Balti pisze:narazie wszystko zalałem nitro
ciekaw jestem co z tego wyjdzie...ja używając nitro spaprałem sprawę
Dokładnie :grrr: nitro kolego rozpuszcza plastik ... jest dla niego za mocny. Lepszy jak pisał GREG - aceton .

Ja zdemontowałem na razie to co będę robił. W ruch - papierek . najpierw o większej ziarnistości - później wodny 1500-2000 i jazda. Na koniec lakierowanie w odcień grafitu ,ale muszę jeszcze poczekać na to lakierowanie bo kolega czasu nie ma , a puszką robił tego nie będę.
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 22:37 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Balti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sie 26, 2009 14:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Balti » śr sty 06, 2010 14:21

Czyli tylko mechanicznie możemy usuwać tę gumę??? no szoda bo pod klamką nie podjadę papierkiem ściernym...

Czy można dostać linki do podobnych tematów, podobno takich było od groma :helm:


VAG maniak :)

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr sty 06, 2010 19:57

Balti pisze:Czyli tylko mechanicznie możemy usuwać tę gumę??? no szoda bo pod klamką nie podjadę papierkiem ściernym...

Czy można dostać linki do podobnych tematów, podobno takich było od groma :helm:

To :bajer: powinno Ci w zupełności wystarczyć - jadę wg metody Autora = który nie ukrywam zrobił to na prawdę fachowo.

LINK - http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/vi ... hp?t=17645


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Tekiera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:54
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Tekiera » śr sty 06, 2010 21:05

ja polecam papier ścierny ja tak tarłem u siebie100,200 poznij na wodę 500 ,1000 i pod malowanie powinno być bit


Moja Bora!!
___________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265229

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 240 gości