pomny wcześniejszycz doświadczeń (miałem już wcześniej chyba wszystkie dostępne objawy)dzisiaj wymieniłem przerywacz w aparacie zapłonowym wyglądał tragicznie (foto), chciałbym zwrócić Waszą uwagę na to że wypalone styki przerywacza objawiają sie podobnie jak inne usterki np. brak płynnego dopływu paliwa(zapchany filtr, nadpęknięty przewód paliwa - zapowietrzanie się układu paliwowego), brak iskry na świece (uszkodzone prewody WN lub przebicia na nich), zła regulacja gażnika (szarpanie silnika lub dławienie się silnika podczas jazdy ze średnio obciążonym samochodem lub podczas przyśpieszeń), załączam foty tego przerywacza, jest jeszcze ważny wygląd powierzchni stykowych przerywacza np: podam dwie najbardziej tragiczne
- niebieski nalot - uszkodzona cewka lub kondensator(w moim przypadku kondensator)
- czarne osady - do styków dostał sie olej lub jekieś inne zanieczyszczenia (np: smar),
piszę ten post dla Was by nie mylić często wystepujących objawów z potężnymi naprawami

Ostatnio zmieniony czw mar 02, 2006 10:58 przez
misiek, łącznie zmieniany 2 razy.