czy mk3 posiada kontrolke-diode stanu zbiornika paliwa??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wilkor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lis 02, 2005 12:40
Lokalizacja: D.Leśny

Post autor: wilkor » czw mar 02, 2006 15:18

hmm aj byem pewien że gdzieś ta lampka jest ;-/


felgi juz sa, wprawdzie nie bbs ale są ładne...czekamy na lato.

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 02, 2006 16:50

A więc tak. Rozebrałem zegary i napiew wziąłem się za wskazówkę. Otóż okazało się że własnie była ona załozona tak jak radził @rydzu - czyli przy max wychyleniu zatrzymywała się na godzinie 7 i jednoczesnie przekłamywała o circa 20 km/h w gorę. Widocznie prędkościomierz wyskalowany do 200 ustawia się ciut inczej niż inne. Ustawiłem na godzinę 6 i po przejazdzce "na oko" juz jest dobrze - przy okazji sprawdzę. A co do głownego tematu jakim jest kontrolka paliwa - niestety chyba nic sie nie da zrobic, przynajmniej w takiej wersji zegarów jakie ja mam - nie ma tam miejsca na żarówkę ani w płycie głownej, ani w samym wskażniku pozoimu paliwa. Mam natomiast jedno miejsce na żarówkę na środku, jakkolwiek na pasku z kontrolkami miejsce to jest zaślepione i nie ma na nim żadnego symbolu. Oto fotki z prac:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jakieś pomysły?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw mar 02, 2006 16:57

rydzu pisze:Moim zdaniem jest to licznik z golfa z przodem obudowy z SEATA,
Dokładnie tak jest, a na fotkach jest moje stare tacho :P

Teraz u mnie siedzi kompletna szafa z seata i szukam przedniej obudowy z MK3 z rezerwą ale po 95 - czyli swiecace same ikonki a nie w kontrze jak w seacie - moje poległy :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw mar 02, 2006 17:05

djtom pisze:A więc tak. Rozebrałem zegary i napiew wziąłem się za wskazówkę. Otóż okazało się że własnie była ona załozona tak jak radził @rydzu - czyli przy max wychyleniu zatrzymywała się na godzinie 7 i jednoczesnie przekłamywała o circa 20 km/h w gorę. Widocznie prędkościomierz wyskalowany do 200 ustawia się ciut inczej niż inne. Ustawiłem na godzinę 6 i po przejazdzce "na oko" juz jest dobrze - przy okazji sprawdzę.
Fakt, wszystkie moje zegary były do 220



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 02, 2006 17:10

Czyli zegary do 200 ustawia się na 6 :) Ale i tak big thx za pomoc rydzu :pub:

BTW: Kiedy ruszasz z nowym zalążkiem jakiejś porady? :)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » czw mar 02, 2006 23:32

djtom pisze:Widocznie prędkościomierz wyskalowany do 200 ustawia się ciut inczej niż inne. Ustawiłem na godzinę 6 i po przejazdzce "na oko" juz jest dobrze - przy okazji sprawdzę.
umnie w zegarach do 220 i w drugich do 240 przy max wychyleniu stały na godzinie 6 tak jak juz pisalem

z kontrolka w tych zegarach chyba nic nie wymyslisz pewnie niema nawet sciezek do kontrolki na plycie głownej


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt mar 03, 2006 08:31

No szkoda... :(


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt mar 03, 2006 09:28

djtom pisze:Czyli zegary do 200 ustawia się na 6 :) Ale i tak big thx za pomoc rydzu :pub:

BTW: Kiedy ruszasz z nowym zalążkiem jakiejś porady? :)
Jesli chodzi o pomoc to nie ma za co.

Co do porad to właśnie skońćzyłem wymianę klapy i zabieram się za montaż siłownika (będzie porada) i kończę termometr z wyświetlaczem pod zaślepkę w konsoli (kolejna porada).
Wymyśliłem też sobie że jak urodzi się moja córeczka to na stronie będzie od razu wsadzona porada którą dostawali wszyscy kupujący moje zestawy do podświetlenia nawiewów-taki prezent od mojej córki dla wszystkich maniaków VW :hmm:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt mar 03, 2006 09:36

No no, żeby Ci się na chrzciny nie zwaliło kilkanaście VW z kraju ;) :pub:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt mar 03, 2006 10:38

Na weselu były tylko dwa Golfy więc na chrzcinach może być więcej, nie obrażę się :-)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości