SWAP silnika z golfa mk II 1.8 GTI do golfa mk3 1.4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
SWAP silnika z golfa mk II 1.8 GTI do golfa mk3 1.4
Witam serdecznie!!
zakupiłem silnik z golfa II 1.8 GTI (PF)oczywiście kompletny z osprzętem i chciałem sie dowiedzieć czy będzie to duży problem żeby wsadzić go do mojego golfa mk3 1.4.?
proszę o pomoc, pozdrawiam
zakupiłem silnik z golfa II 1.8 GTI (PF)oczywiście kompletny z osprzętem i chciałem sie dowiedzieć czy będzie to duży problem żeby wsadzić go do mojego golfa mk3 1.4.?
proszę o pomoc, pozdrawiam
Z tego co słyszałem to w Mk3 silniki miały trochę inne mocowanie.Ale z tym to można sobie poradzić bez większych kłopotów.Nie piszesz nic o skrzyni biegów a to jest ważne bo raczej ta z 1.4 nie podejdzie.i jeszcze jedno zawiecha na 1.4 jest trochę słabsza niż w GTI więc moim skromnym zdaniem dla własnego dobra założyć tą od przynajmniej 1.6 lub 1.8.No i hamulce też lepiej nie oszczedzać.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 23:24 ]
Chociaż dziwi mnie to że zdecydowałeś się na silnik od MK2 a nie od Mk3.Ale pewnie koszty zadecydowały.Polecam pytać Apsika lub GTO.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 23:24 ]
Chociaż dziwi mnie to że zdecydowałeś się na silnik od MK2 a nie od Mk3.Ale pewnie koszty zadecydowały.Polecam pytać Apsika lub GTO.
...oczywiście silnik jest ze skrzynią,komputerem,kompletną elektryką i półosiami, a jeśli chodzi o zawiecho to w 1.4 miałem gwintowane i jeżeli tylko będzie pasować to zostanie natomiast hamulce pozostaną z 1.4 przynajmniej narazie.Obawiam się tylko o samo mocowanie silnika bo jeżeli się różni to może być problem
no bedzie problem bo jest pochylony w w strone chlodnicy twoj silnik a powyzej 1.6 w mk3 zreszta tak jak w pozostalych wersjach sa pochylone w strone grodzi co automatycznie sprowadza sie do innych mocowan silnika
lepiej wsadz silnik 2.0 115PS na allegro jest ich sporo i to w calkiem dobrych cenach
sa to stosunkowo mlodsze silniki niz 1.8GTi i rownie wytrzymale
lepiej wsadz silnik 2.0 115PS na allegro jest ich sporo i to w calkiem dobrych cenach
sa to stosunkowo mlodsze silniki niz 1.8GTi i rownie wytrzymale
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
No to jak już wymieniasz to rób fototutoriala... Jest na tym forum wielu chętnych do wywalenia 1,4 z pod maski...bonq R32 pisze:dzisiaj zaczeła się wymiana silnika, już wiadomo że żadne mocowanie nie pasuje więc jest pierwszy problem,wie ktoś może czy półisie z golfa II GTI będą pasowały do mk3??
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
Nie bardzo widze problem, nie ma najmniejszego !!!!!! kręcicie sprawe jakbyscie conajmniej upychali V8 ..wzdłuż !!!!! wózek przedni, sanki ..zwał jak zwał...fachowo wg ETKI podpora jednostki napędowej jest taka sama dla wszystkich modeli patrz ETKA !!!! :green_fuck:bonq R32 pisze:dzisiaj zaczeła się wymiana silnika, już wiadomo że żadne mocowanie nie pasuje więc jest pierwszy problem,wie ktoś może czy półisie z golfa II GTI będą pasowały do mk3??
czyli rozstaw MOCOWAŃ silnika , tych z tyłu jest taki sam !!! tylko VR ma inną belke przednią zawieszenia silnika !! Nic nie trzeba wycinać i spawać jak ktos tu pisał !!! łapy musisz qpić od silnika 1.8 lub 2.0 z golfa 3 i siedzi na miejscu,dwie alu jedna metalowa- przednia poduszki zmien na takie od 2E, ADY i nie bedzie kłopotu, dodam tylko że poza wydechem musisz wymienić lewarek zmiany biegów na taki od silnika 1.8 2.0 oraz te dźwigienki na skrzyni (o ile masz z MK2 na MK3 !! inne długości i kąty potem jest kłopot z regulacją !!!!!( na upartego przy zakupie łapy na skrzynie powinny tam być ) no i będziesz miał problem z pompką paliwa, do GTI (rozumiem to jako 1.8 na mechanicznym wtrysku NP.PB 112KM w przypadku PF 107KM,RV 105KM nie bedzie kopotu)będziesz potrzebował 6 barowej pompy paliwa a żadna trójkowa tyle nie daje , VR tylko 4 bary !!!!!!!!!!! pozdroo miłej pracy....jak oddałeś do warsztatu to nie słuchaj ich opowieści bo widze , że nie bardzo masz wiedzę na ten temat, jak wyczuli będą chcieli Cię zdrowo skroić a to jest czysto mechaniczna robótka , odkręcić -przykręcić- wyregulować bez rzeźby...no może pompa paliwa [ nie wiem jaki masz silnik] MAX. 3 dni spokojnej pracy jak wszystko jest na miejscu !!! o hamulce rozumiem że zadbasz !!!!??
AHHAA PÓŁOSIE Z TRÓJKI SĄ DŁUŻSZE !!!!!!!!
jakbyś czytał posty w swoim temacie byś wiedział !!!!!!!!!!bonq R32 pisze:Może ktos powiedzieć jak wygląda kwestia pompy paliwa w golfie GTI bo z tego co słyszałem są dwie, a u mnie w 1.4 była jedna.No i pojawił sie problem z mechanizmem zmiany biegów, a mianowicie jego brakiem.Skąd mogę wziąść taki mechanizm?
musisz wymienić lewarek zmiany biegów na taki od silnika 1.8 2.0 oraz te dźwigienki na skrzyni (o ile masz z MK2 na MK3 !! inne długości i kąty potem jest kłopot z regulacją !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości