wtryski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

wtryski

Post autor: miras 33 » pn gru 14, 2009 00:49

cześć padły mi wtryski a więc raczej niema sensu wkładać ori lepiej większe wcześniej włożyłem od cowboya 0.216 do bora asv no i fura przyjemnie śmigała :grin: niestety mam ważniejsze wydatki i szukam czegoś tańszego np od LT 2.5 AEL 0.210 raczej starczą do mojego 1z tylko czy pasują??? macie jakieś inne pomysły pozdrawiam


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 14, 2009 00:50

miras 33, to poszukaj od AFNa lub ASV / AHF


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pn gru 14, 2009 00:54

Co się stało ze wtryskami ? Sterujący padł ??



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » pn gru 14, 2009 01:09

sterujący ok tzn steruje. Leją jak z sikawki + zaniżone ciśnienie pilotujące :panna: Adamm mówisz ze 0.205 starczy na mojego 1z
kolega sprzedaje swojego ahu ma wirusa i chce zamienić się na ecu (ma seryjne graty) da rade przełożyć ecu 1z-ahu i czy wtedy 0.205 starczy czy efekt by był lepszy na większych?
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 01:16 przez miras 33, łącznie zmieniany 1 raz.


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 14, 2009 02:03

nie podpasuje ot tak sterownik chyba ze o tych samych numerach

na AFN / ASV mozna z softem uzyskac ok 120 - 125 KM


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pn gru 14, 2009 10:58

Sprzedaj "Cowboy" te stare wtryski , może odkupi, bo i tak w nich będzie zmieniał końcówkę i trzpień, jak by zakładał końcówki Boscha, powiadasz, że sterujący ok to może weźmie. Dołóż 200zł i kup z AFN'a. To za dwie stówki byś miał wtryski.



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pn gru 14, 2009 11:36

jaki miales objaw (jak zachowywalo sie auto) na tych zepsutych wtryskach?? mi zrana szarpie i dymi tak jakby na niebiesko (nie jest to spalanie oleju)


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » pn gru 14, 2009 19:44

dokładnie szarpie dymi podczas jazdy jak depnę to też (dosyć ciemno się robi za mną)trochę więcej pali wyciągnąłem je i sprawdziłem w pracy moje wtryski mają dość :( dzięki za podpowiedz zaczynam poszukiwania pozdrawiam
jeszcze plusiki dla zasłużonych :grin:
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 19:45 przez miras 33, łącznie zmieniany 1 raz.


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt gru 15, 2009 11:55

tyle ze u mnie trwa to max 20s zaraz po odpaleniu jak jest zimny! podczas jazdy podkapca na czarno ale to moze byc wina duzej dawki a malej ilosci powietrza. Jak jest cieply to zapala bez dymienia i szarpania!


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości