O takim przypadku słyszałem od właścicela Tune-Up z Gdańska więc z dosyć sprawdzonego źródłacowboy pisze:po założeniu girlinga60 na tarcze 280 i tak część klocka wystaje poza tarcze, więc dodatkowe staczanie na 276 nie ma sensu, bo jeszcze więcej klocka bedzie wystawac
Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
ja kupilem zaciski z gti golf 3 280z jarzmami za 100zldo tego zwrotnice z dizla golf 3za 100 i srobki do jarzma za 12zl .jeszcze trzeba dokupic tarcze mikody 122za sztuke i klocki 100 komplet.
jak bede kupowal tarczeto te od g60 podejda napewno.jakie maja wymiary.podobno sa dwa rodzaje.
jak bede kupowal tarczeto te od g60 podejda napewno.jakie maja wymiary.podobno sa dwa rodzaje.
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
G60 i ABF na pewno podejdą. Niektóre VR6 miały tarcze 288 wiec przed zakupem trzeba zmierzyć. Kupujesz zaciski z jarzmami, tarcze G60 (np Mikoda) i pod twoje zwrotnice wszystko podejdzie, nie pamiętam czy piasty w 256 są takie same, ale gdzieś tu w temacie to już pisało więc poszperaj.smokatsu84 pisze:hej podepnę się bo jestem przed upgradem zacisków z przodu obecnie mam 256 mm i przechodzę na 280 i reasumując to zaciski g60=abf=b3 vr6 , od najdroższego do najtańszego ? Oczywiście mowa o 4x100 wszystko pnp ?
No dało się troszkę taniej kupić. Ja kupiłem zwrotnice takie same jak ty razem z piastami i łożyskami tu na forum za 80 zł razem z przesyłkątoudi pisze:ja kupilem zaciski z gti golf 3 280z jarzmami za 100zldo tego zwrotnice z dizla golf 3za 100 i
W ATM jest tylko jeden rodzaj tarcz do G60 i właśnie takie mam, masz identyczny zestaw jak ja więc na pewno podejdą. Jeśli chcesz tarcze GT z Mikody to szukaj trochę twardszych klocków (ja mam Ferodo Premium z tłumikiem [nie piszczą]).toudi pisze:jak bede kupowal tarczeto te od g60 podejda napewno
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Tak to juz jest. pewne rzeczy są robione zeby podkreślić prestiż modelu bez technicznego uzasadnienia zmian. Np mk3 1.8 ma z tyłu bębny a mk3 1.8 GT ma już tarcze na tylnej osi. Podobnie jak 5 śrub ma odróżniać GTI od zwykłych mk3 tak samo hamulce.Dedi_S pisze:Wydawało mi się dziwne skoro 90 kM ma 239 mm to nie sądziłem że 115km ma 280mm
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
No fakt za coś się w końcu dopłacało w fabryce.
Co do tarcz nawiercanych i nacinanych to po ułożeniu się klocków wszelakie dźwięki ucichły podczas nawet awaryjnego hamowania. Żadnego szumienia itp już nie ma. Siła hamowania mnie nawet zaskoczyła. Wczoraj śmigałem dwupasmówką na Tychy i zajechał mi koleś drogę dostawczakiem. Odruchowo hampel poszedł w podłogę i jakież było moje zdziwienie gdy chwycił mnie pas i golfiarz zwolnił w 0,5 sek ze 120 do 50 km/h, a do faceta miałem jeszcze z 8-10 metrów. Na starym sprzęcie to by nie przeszło. Jeżdżąc po mieście nie odczuwa się tak kolosalnej różnicy. Faktem jest jeszcze, że bardziej pyli się z klocków, dzień dwa i felgi są pokryte czarnym nalotem.
Co do tarcz nawiercanych i nacinanych to po ułożeniu się klocków wszelakie dźwięki ucichły podczas nawet awaryjnego hamowania. Żadnego szumienia itp już nie ma. Siła hamowania mnie nawet zaskoczyła. Wczoraj śmigałem dwupasmówką na Tychy i zajechał mi koleś drogę dostawczakiem. Odruchowo hampel poszedł w podłogę i jakież było moje zdziwienie gdy chwycił mnie pas i golfiarz zwolnił w 0,5 sek ze 120 do 50 km/h, a do faceta miałem jeszcze z 8-10 metrów. Na starym sprzęcie to by nie przeszło. Jeżdżąc po mieście nie odczuwa się tak kolosalnej różnicy. Faktem jest jeszcze, że bardziej pyli się z klocków, dzień dwa i felgi są pokryte czarnym nalotem.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
ja mam coś takiego, może nie w MKII ale w Pasku B4
Przód:
Tarcze Zimmermann Sport
Klocki Ferodo DS Performance
i tył:
Tarcze Mikoda
Klocki Ferodo DS Performance
Przód:
Tarcze Zimmermann Sport
Klocki Ferodo DS Performance
i tył:
Tarcze Mikoda
Klocki Ferodo DS Performance
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 11:01 przez adams, łącznie zmieniany 1 raz.
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości