kleryk, po uruchomieniu zimnego silnika przepustnica nie ma prawa dać się palcem domknąć, ma zostać szparka 3-4 mm. Za to jak piszesz odpowiada siłownik pull down. Najpewniej ma strzeloną membranę co jest chyba najczęstszą awarią tego gaźnika. Zasysasz ustami powietrze chyba górną rurką, przytykasz koniec językiem , siłownik ma zostać wciągnięty. Jeśli wychodzi - jest dziura. Łatwe do regeneracji. Opis na gaznik.pl. Ja użyłem dętki z roweru zamiast orginalnej membrany.
Srubka na imbusik z tyłu służy do regulacji tej szczeliny przy przepustnicy górnej, dla 1.6 3-4 mm, można ustawiać dopiero jak pull down będzie ok.
Kręcnie obudową ssania ma wpływ na długość jego działania. W prawo dłużej w lewo krócej. Należy dążyć do jak najkrótszego ale tak żeby silnik nie szarpał przy przyśpieszaniu na zimnym silniku - więc droga prób i błędów
Dziwne zachowanie wentylatora i przygody z pierburgiem 2e2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
dzięki za sprostowanie , po prostu skojarzyłem dwa elementy , który mam i z fotyLipek81 pisze:Ta wstawka nie jest od ekonomizera

Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości