sposób na wymiane sondy w rp
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
sposób na wymiane sondy w rp
jak najlatwiej wymienic sonde w rp bo mam do wymiany i chcialbym sprubowac wymienic sam bo mechanik za odkrecenie sondy zazyczyl 200zl niestety nie mam tyle
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
problem jest taki ze slaby dostep jest do niej a kanalu nie mam a sam chyba nie zdolam jej wykrecic skonczylo sie na pobdzieranych rekach zastanawialem sie czy nie lepiej bedzie wspawac srube przed katalizatorem na sonde ciekawo czy dzialala by jak powinna
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ja wykrecalem u kumpla pod domem w zime w nocy... z góry , narzedzia : klucz , rurka młotek.. :
udało sie..
od dołu ... ciezko
moze byc zapieczona ta sonda... wiec moze sie zdarzyc tak, ze wykreci sie bez gwintu.. albo wogol ni ruszy , wiec najpierw popsikaj jakims swinstwem na zapieczenia.a pozniej jazda..
ja nic nie zdejmowalm, tak jak auto stoi tak sie dorwalem do sondy , troszke sie trzeba było nagimnastykowac, uwazac na przewody hamulcowe, na kabelki , wtyczki ( w zime nie trudno zeby cos pękło.. ) , nasadzilem płaskie oczko na sonde ( fajnie by było, zeby klucz był jak najbardziej płaski.. bo wygięcie przeszkadza.. jak załozyłem to przytknałem rurke , pare strzałów młotkiem i pusciła.. niestety sonda juz była z gwntem spaprana.. wiec jak mi następna padła sonda... to praktycznie wypadła sama.. w srodku nie było gwintu, zeby nagwintowac to musialem wyjmowac kokletor ( byc moze udałoby sie bez tego..
, po drodze wiele trudnosci ( szpilki poukręcane itd.. uszczelki nowe ) takze roboty jest sporo.. a wykręcenie sondy przez szpeca jak naprawde juz sie nie chce, to w takim przypadku wyjmowania kolektora.. mysle ze kolo 100 zł mozna liczyc.. ja przynajmniej tyle bym wziął, za zdjęcie, odkrecenie kolektorów ( supr połączenia na sprezyny ) itd 
udało sie..
od dołu ... ciezko


ja nic nie zdejmowalm, tak jak auto stoi tak sie dorwalem do sondy , troszke sie trzeba było nagimnastykowac, uwazac na przewody hamulcowe, na kabelki , wtyczki ( w zime nie trudno zeby cos pękło.. ) , nasadzilem płaskie oczko na sonde ( fajnie by było, zeby klucz był jak najbardziej płaski.. bo wygięcie przeszkadza.. jak załozyłem to przytknałem rurke , pare strzałów młotkiem i pusciła.. niestety sonda juz była z gwntem spaprana.. wiec jak mi następna padła sonda... to praktycznie wypadła sama.. w srodku nie było gwintu, zeby nagwintowac to musialem wyjmowac kokletor ( byc moze udałoby sie bez tego..


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!


-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
chyba odpuszcze bo po dzisejszym dniu mam rece poszatkowane bede myslal puzniej narazie wogule odcielem ja teraz choc obroty nie szaleja moze bylo by prosciej jakbym wogule zdjal kolektor ssacy w audi 80 siedziala przy kat dostep byl dobry a tu wsadzili w cholerny kolektor
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tez moznapawelekk24 pisze:moze bylo by prosciej jakbym wogule zdjal kolektor ssacy


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!


-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1475
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Panowie chodzi mi auto po odpaleniu na 2-3 gary(szczególnie jak zimny), czuc paliwem z rury, mam wrazenie ze ma za bogatą mieszanke. Odcinka przy 5 tys. obrotów ( a raczej takie pierdzenie) jak odejme trochę gazu to idzie dalej. Zmierzyłem napięcie na zwykłym wskazówkowym mierniku i było 0,3V-możliwe ze miernik nie wyłapał skoków napięcia.
Może to być winna sonda lambda?
Może to być winna sonda lambda?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg


Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest


Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
jak zimny silnik to sonda nie dziala dopuki nie nagrzeje sie sprawdz swiece kable vn palec i kopulke mozesz miec przebicie najlepiej otworz maske jak jest ciemno bedzie mozna dostrzec iskry kolo swiec ewentualnie wogule sonde odlacz kleme z aku na kilkanascie minut i zobacz co bedzie wtedy.
Ja odlaczylem sonde wogule i zresetowalem kompa jest duza poprawa tylko pewnie bedzie palil duzo no i nie dziala mi teraz istalacja gazowa bo mam bingo M a ona musi miec sprawna sonde chyba ze zaloze srube to da rady jezdzic
Ja odlaczylem sonde wogule i zresetowalem kompa jest duza poprawa tylko pewnie bedzie palil duzo no i nie dziala mi teraz istalacja gazowa bo mam bingo M a ona musi miec sprawna sonde chyba ze zaloze srube to da rady jezdzic
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 03:52 przez pawelekk24, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości